Wat en verhaal! Dat geloof je toch niet? Ik hoop dat je inmiddels de uitslag hebt van de bloedtest en lekker op je roze wolk kan gaan klimmen.
Maar je hebt verschillende merken testen gedaan. Het zou wel heel gek zijn als ze dan allemaal onbetrouwbaar zijn. Jij bent echt hardstikke zwanger. Wanneer krijg je de uitslag?
Sorrie dat het zo lang heeft geduurt Maar de HCG in het bloed is 120, dus dat lijkt me we positief, toch? Ik heb geen idee hoeveel dat in de eerste weken moet zijn, maar de assistente van de ha weet niet zoveel van zo'n ivf behandeling want zij dacht dat het door de hormoonspuiten zou komen. Heb haar toen uitgelegd dat ik op 30 december al getest heb en dat de pregnyl echt wel uit mijn lijf is. Ook dat als het van de pregnyml zou komen, de testen niet donkerder zouden worden maar lichter. Ik heb het ziekenhuis nog gebeld om te vragen of die 120 HCG genoeg is voor een zwangerschap, en je raad nooit hoe de assistente aan de telefoon regageerde...... Ze begonnen me toch een partij te zuchten, echt te erg gewoon. Maar ik moest morgen maar even langs komen voor weer een urine test en dan kan ze meer zeggen. Echt ik heb het helemaal gehad met dat ziekenhuis, bah! Ik wil er wel wat mee gaan doen, maar ik weet nog niet hoe. Maar hoe zit het met de hoogte van de HCG, dat is toch bij iedere zwangerschap weer anders. En voor 4 weken en een paar dagen is dit toch wel goed, of niet? Pfff, jullie merken wel dat ik door gisteren heel erg onzeker geworden ben en daar baal ik bijhoorlijk van.
@Laupa; hier even een tabelletje met HCG waarden ; Niet zwanger < 5 21 dagen 0 - 5 28 dagen 3 - 426 35 dagen 18 - 7.340 42 dagen 1.080 - 56.500 49 - 56 dagen 7.650 - 229.000 57 - 78 dagen 25.700 - 288.000 79 - 100 dagen 13.300 - 253.000 2de trimester 4.060 - 65.400 3de trimester 3.640 - 117.000 Jij zit bijna aan 35 dagen, dus zou sowieso boven de 18 moeten zitten en dat is zo. Maar denk dat het sowieso moeilijk te bepalen is, omdat de waardes bij iedereen weer anders zijn. Hopelijk ben je toch een beetje gerustgesteld. Gefeliciteerd!
Dit is heel goed nieuws om te lezen meid! gefeliciteerd!!! Ga er maar lekker van genieten.. 120 is volgens mij heel mooi onder de 10 is als je niet zwanger bent.
120 hcg voor 4 weken is helemaal goed!!!! Meid ga genieten, bel een ander ziekenhuis op desnoods maar 120 is prima en je bent gewoon helemaal ZWANGER!!!
Yes!!! gelukkig! k*t ziekenhuis!! laat je niet gek maken, genieten meid! hebben jullie verdiend hoor!
Geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd. Ik zou heter wat betreft het ziekenhuis niet bij laten zitten hoor. Je hoort van hen juist steun te krijgen en niet het idee dat je "moeilijk" doet.
120 is heel netjes hoor!! Ik had bij Megan 140 en toen zij het ziekenhuis: GEFELICITEERD u bent Zwanger Dus bij deze: GEFELICITEERD!! Wat een drama ziekenhuis heb jij zeg...............pfffff Een sorry mag wel als je het mij vraagt!
Wow, zit het vanaf het begin te lezen.... Wat een ziekenhuis!!! Ik denk, en voel dat je zwanger bent!!!!! Stertke, knuff
Een grote schop onder hun kont, dat zou ik die mensen bij jouw ziekenhuis geven. Wat een eikels! Van harte met je zwangerschap! Geniet ervan!!!!
Oh meid,wat ben je toch in een draaimolen van emoties gekomen ! Ik sluit me bij de meiden hier aan,gefeliciteerd !