Meis gefeliciteerd Als ik jouw was zou ik een ander ziekenhuis zoeken pff wat een kl .... zooi daar. Wat zegt jou huisarts daar van mis kan die regelen dat je naar ander ziekenhuis kan .
dus gewoon zwanger! meid ik ben blij voor je. Wat een gedoe zeg. mag ik vragen om welk ziekenuiis het gaat? Hartstikke gefeliciteerd!
super! gefeliciteerd! en ik zou zeker kijken wat voor stappen je kan ondernemen tegen het ziekenhuis, is toch te gek voor woorden dit! maar nu eerst ontspannen en genieten meis, stress is tenslotte ook niet goed....
heb net alles gelezen. Meid wat een toestand zeg. Moet je al die stress ondergaan na al die behandelingen en dan behandelen ze je zo. Wat een k*t ziekenhuis zeg (ben wel erg benieuwd welk ziekenhuis het is) Maar jij ben lekker harstikke zwanger. Super gefeliciteerd!!! Geniet ervan.
Allereerst: GEFELICITEERD! En je zou altijd even voor een second opinion een ander ziekenhuis kunnen bellen. Al was het alleen maar met de vraag: ben je met een HCG-waarde van 120 zwanger? Ze willen die vraag vast wel voor je beantwoorden. Desnoods wissel je van ziekenhuis. Is helemaal niet raar hoor. Je moet je wel op je gemak voelen namelijk in het ziekenhuis waar je onder behandeling bent.
goed nieuws meis! 120 is een prachtige waarde.. Die vrouw zucht maar tot ze een ons weegt, je betaald zat aan premies.. dus ze loopt maar eens wat harder! hoppa!
Ik zou ze alles onder de neus drukken....heb je ze al gesproken? Ik vind het maar raar ook omdat je die posi testen had en hun niet eens een bloed test wouden doen... Nou gefeliciteeeeerd hoor!!!!!
hey gefeliciteerd, 120 is heel netjes, bij mij zeiden ze toen als het boven de 50 zit kan je er vanuit gaan dat het een zwangerschap is. Onder de 50 is het vaak twijfelachtig. De waarde die je had is dus helemaal goed. Nu lekker genieten
Gefeliciteerd!! Een HCG van 120 is volgens mij echt wel netjes hoor! Ik had zelf bij 3w5d een HCG van 59.. Ennuh, misschien gewoon naar een ander ziekenhuis overstappen? Niet normaal hoe ze je behandelen daar...
ik zeg gefeliciteerd en laat ze maar een poepie ruiken daar in dat ziekenhuis, is toch geen stadskanaal he?? Geniet er van en ik hoop dat je ze uit mag lachen (doe het dan heel hard) zit alleen wel, wat als ze urine hebben verwisseld en nu tegen iemand zeggen u bent zwanger en die blijkt het dan niet te zijn??
Ik was ondanks een positieve test niet zwanger, kon ook niet want ik was niet bezig zwanger te worden. Ik schrok me ook echt lam had net nieuw werk haha Ik had in okt 2005 een mk gehad, alles was er gelijk uit qua HCG. Maar omdat mn buik in jan zo bol was en ik leven dacht te voelen deed ik een test. Maar na een bloedtest en echo was ik niet zwanger.
Gefeliciteerd!! En wees niet te onzeker en gebruik je verstand; je weet dat het niet door de spuiten kan komen want daarna heb je nog getest, en hij wordt donkerder en wat als iemand anders je zo'n test zou laten zien?Dan bekijk je het het nuchter en van een afstand en zou je ook zeggen: je bent zwanger! bar
Bedankt voor alle reacties Ik sta weer met een potje klaar om naar het ziekenhuis te gaan, eigenlijk wilde ik niet. Maar mijn vriend is wel heel benieuwd wat er nu uit gaat komen met hun test, dus ik ga toch maar even. Ik ben al aan het kijken voor een ander ziekenhuis, want ik heb het helemaal gehad met dit ziekenhuis.
gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! echt helemaal super. laat je niet gek maken meid, die test gaat hartstikke positief zijn, en groot gelijk als je een ander ziekenhuis gaat zoeken.