Jeetje meid wat een leipo's daar zeg !! Achterlijke gyneacoloog waar haalt ze het lef vandaan je zo te behandelen .. Als jij een bloedtest wenst dan hebben ze dat gewoon te doen !! Zijn ze helemaal belazerd en je dan ook nog glashard zeggen het gaat toch mis is ze helderziend of zo .. Ik zal hier echt werk van maken hoor als ik jou was dit is patient onvriendelijk ! Wil je in ieder geval veel succes wensen en ben benieuwd naar de uitslag liefsss Sweet
jeetje zeg wat een Klote ziekenhuis zeg!!! Hoe kunnen hun aan je testen nou zien dat het fout gaat lopen, je hebt zelf dik postieve testen, maar wel raar eerst zeggen ze negatief toen was het weer zwak positief... Meis ik duim heel hard voor je dat de bloedtest toch positief is! en je hcg zeker gestegen is. Ik kom vanmiddag nog even kijken
Ik volg met stijgende verbazing je topic, wat wordt jij schofterig behandeld door dit ziekenhuis zeg! Echt schandalig! :x Ben heeeeeeel benieuwd wat de uitslag van de bloedtest zal zijn vanmiddag!
nu snap ik het Wat een randdebielen daar! Ik vind serieus dat jij een klacht moet indienen bij het ziekenhuis.. zo kunnen ze je niet behandelen.. je bent geen kleuter die en kleurplaat vraagt! Ik heb ook zo'n gezeik gehad met het krijgen van een hysteroscopie.. er kon nml niks mis zijn omdat ik menestrueer.. Na 1,5 jaar en 5 mk heb ik een ander zh genomen. Daar kreeg ik (ook na uren zaniken) een hysteroscopie.. wat denk je.. Een verkleving in mijn bm... Zucht..
Ik heb echt vol verbazing je verhaal gelezen. Zo behandel je je patiënten toch niet. Ik hoop echt dat uit de bloedtest blijkt dat je HCG aan het stijgen is en dat de gyn met het schaamrood op de kaken moet bekennen dat ze verschrikkelijk fout zit. Goed dat je voor jezelf opgekomen bent.
Jeetje ik lees met verbazing je verhaal. Ik zou idd een klacht indienen weet je nog hoe de gyn heet , want dat kan dan heel belangrijk zijn. Ik heb er geen woorden voor , wat een k#t ziekenhuis pff duim voor een hoge hcg in je bloed! en ben dan benieuwt wat de gyn zegt. Zo ga je niet met mensen om. Knuf meis
Mijn mening ook! Ts, geniet van je zwangerschap en laat je niet gek maken. Jouw testen wijzen echt op zwanger!
Was ff je topic kwijt.. maar dacht ff dat na de bloedtest bij de ha ze dan toch wel aanmoesten nemen dat je zwanger bent! Maar t gaat nog verder, meid, je moet hier werk van maken, je hebt een hele intensieve behandeling achter de rug en dan behandelen ze je zo! Wat denkt dat wijf wel niet zeg! Hoe kan zij nou zien aan je urine dat je een mk krijg... en volgens mij kan dat alleen maar door te kijken in het bloed... wat een sukkels!!!
Nou als jij niet zwanger bent dan weet ik het ook niet meer, zijn superoverduidelijke positieve testen!! Mocht willen dat ie bij mij al zo positief zou zijn.... Maar wat een ziekenhuis zeg...voelde me bloeddruk gewoon stijgen bij het lezen van je verhaal met die assistente!! Grrrrrrrrrr Dikke xxx mamatje
Waar halen mensen toch de brutaliteit vandaan om een ander zo te behandelen. Waarom kiezen zij een beroep waarin ze te maken krijgen met mensen en emoties. Ik vind je heel dapper om zo voor jezelf op te komen en hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
Jeetje wat een stom ziekenhuis! Nou ik hoop dat je ze vanmiddag heel hard kan uitlachen. En in deze tijden trekken ze ook niet echt patienten die ze denk ik toch goed kunnen gebruiekn. Dir is echt bezuinigen op de verkeerde dingen. Het vertrouwen in deze gyn ben je natuurlijk helemaal kwijt. Nou nog een klein uurtje wachten en je weet meer succes!!!
Ik sluit me aan bij de andere meiden ! En dan de "voorspelling" die een gyn maakt op basis van ervaringen ; elke vrouw zit anders in elkaar .. Ik hoop zo dat je vanmiddag een prachtige uitslag krijgt,en dat al je onzekerheid weg genomen wordt !! Toitoitoi
Meid ik blijf hier hangen tot half 4. Ik zou als je de uitslag hebt een officiele klacht indienen tegen dit ziekenhuis en heel snel ergens anders een afspraak maken voor de verdere controle's. Wat een asociale mensen werken daar! Ik heb 4 bloed testen gehad zonder commentaar
ik lees ook even mee hoor, maar wat een asociale manier van doen zeg! Ze zijn er toch om mensen te helpen, niet om ze de grond in te boren of onzeker te maken. Aan een urinetest kan je nou eenmaal niet zien om hoeveel hcg het precies gaat en als de test nu donkerder was dan is er toch stijgend hcg??? Snap dat je hier woedend om bent hoor en echt een ander ziekenhuis zoeken hoor! Je verdient een fijne schone blijde start! Ben benieuwd naar de uitslag!
Boh wat een gekke daar! Nou meis, ik denk dat die gyno zwaar op d'r bek gaat want die je hcg zal gewoon gestegen zijn denk ik.. Hoe haalt ze het in der hoofd om te zeggen dat ze het zo kan zien dat je een miskraam heb.. meid dien een klachtin, dit is neit normaal!
Ik ben niet snel onder de indruk van een verhaal (omdat een verhaal meestal 2 kanten heeft), maar dit slaat echt alles!!! Wat een debielen daar! En nee, je kunt niet aan een (eenmalige) urine-test zien of iets misgaat of niet! Pas na meerdere bloedtesten, waarbij het HCG signficant naar beneden gaat kun je zeggen dat er iets niet goed zit. En (hier spreekt een medisch analist) een bloedtest kost GEEN 200 euro! Dit is meer in de richting van 10 euro en dan heb je nog een hele dure. Ik durf zelfs te wedden dat de tijd die de gyn aan je heeft 'verspeeld' met jou aan de telefoon, het ziekenhuis meer geld heeft gekost dan die bloedtest. ik duim heel hard zat je gewoon dik zwanger bent! Die gyn mag haar info dan uit haar glazen bol halen, ik geloof alleen de lab-testen en die zeggen vooralsnog dat je hartstikke zwanger bent!!!
De HCG was vandaag 250!!! Maandag was de HCG 120. Vrijdag weer terug voor een urine test. Ik weet het niet meer hoor.....
We zijn allemaal aan het wachten op de uitslag hihi. Het is dat je mensen niet door een telefoon heen kan trekken, maar tjee, dit slaat echt alles! Wat een verschrikkelijke leipos daar! Welk ziekenhuis is het in vredesnaam? Hopelijk niet hier in de buurt!