Test is weer lichter...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door meidenmama76, 28 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    ja echt he, mutsen!! ik kap na morgen met testen! ;):)

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik begrijp dat ook niet van dat zovele testen. Als het een mk is, blijft je lichaam nog HCG aanmaken, dus je testen zouden niet verminderen daarom. En dit hoor ik van mijn schoonzus die arts is. Gewoon 1 testje doen en als daar een duidelijke streep op staat is dat voldoende om te gaan beginnen genieten!

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vind die van de 29e donkerder dan die van de 27e en HCG verdubbeld om de dag, dus je hebt een mooi rijtje hoor!

Nier meer testen en gaan genieten!

4. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Ashiki: hartstikke mooie testen meid! Niet meer twijfelen, ziet er prima uit!! Dikke proficiat!! :)

@Ytest: jij ook niet twijfelen hoor, je testen zien er prima uit!! Ik had ook op 14 dpo zo'n test en toen 3 dagen later getest en die was even donker, niks donkerder geworden. Toen dacht ik ook: shit, zal wel niet voldoende stijgen. 3 dagen later nog eens getest en die was opeens weer een heel stuk donkerder (donkerder dan de teststreep zelfs), dus volgens mij staat t soms ff 'stil' en maakt t soms weer ff een sprongetje ofzo..
    Gezien mijn geschiedenig moet ik elke week bloed laten prikken en tot nu is mn hcg goed (zelfs aan de hogere kant) en zoals gezegd, mijn testen waren net als die van jou!! Dus geen zorgen maken meid, jij ook gaan genieten!! :)

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja dat ga ik echt doen!! dat is erg belangrijk :) bedankt meid(en)! ♥

6. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

Hihi... Ik heb er ook nog 1 nu, maar die doe ik met 5 weken precies en dan is het klaar! :D

7. meidenmama76

#27 meidenmama76, 29 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2012
    Ik deed het om te kijken of het hcg zich mooi verdubbelde. Om zekerheid te krijgen. Om gerustgesteld te worden. ;) Maar gewoon vertrouwen hebben is inderdaad het beste, want dit maakt je vaak alleen maar ongeruster. ;)

8. meidenmama76

Dankjewel! :) En ik heb er weer vertrouwen in! ;)

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Inderdaad ter controle, dat deed ik ook :) zeker gisteren op 14 dpo.. maarja nu is het klaar ;)

10. meidenmama76

We hebben ons lesje geleerd! :p

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Allebei prachtige testen meiden!!!!

Gefeliciteerd

12. meidenmama76

Jij ook bedankt! ;):) Ik voel mij vandaag gelukkig ook weer helemaal zwanger. Misselijk, moe en ontzettend emo... :D

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    O meiden, elke dag testen werkt niet hoor. Hcg verdubbelt elke 48-72 uur.

Ik testte ook elke dag en werd gek als hij niet donkerder werd. Maar bij mij werd hij meestal pas na 48 uur weer donkerder.....

Jullie hebben prachtige testen!

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Zo mag ik het horen;) geniet ervan!

15. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    GEfeliciteerd hoor! En nu genieten :D

16. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Arts of niet.... hcg daald vaak wel degelijk als je een miskraam krijgt. Been there, done that... 2 x zelfs.
    Een missed abortion daarintegen wel, dat heeft je lichaam eigenlijk nog niet in de gaten dat het mis is, en maakt hcg aan. Maar volgens mij komt een missed abortion minder vaak voor als een miskraam.

@ts en Ytest.... jullie hebben nooie testen meiden! Dat zijn vast plakbeebs ;)

17. meidenmama76

Dankjewel meis!

Wat een onderschrift! :( Wat heb jij al veel op je bord gehad zeg! Ben er stil van...

18. meidenmama76

Doe ik! :D

19. meidenmama76

Dankjewel! :) Jij ook gefeliciteerd! ;) Ook een mei 2013 baby!

20. meidenmama76

Ik hoop het, maar ga gewoon van het positieve uit nu en als het toch misgaat, dan zien we dat tegen die tijd wel weer. ;)

Deel Deze Pagina