Ik begrijp dat ook niet van dat zovele testen. Als het een mk is, blijft je lichaam nog HCG aanmaken, dus je testen zouden niet verminderen daarom. En dit hoor ik van mijn schoonzus die arts is. Gewoon 1 testje doen en als daar een duidelijke streep op staat is dat voldoende om te gaan beginnen genieten!
Ik vind die van de 29e donkerder dan die van de 27e en HCG verdubbeld om de dag, dus je hebt een mooi rijtje hoor! Nier meer testen en gaan genieten!
@ Ashiki: hartstikke mooie testen meid! Niet meer twijfelen, ziet er prima uit!! Dikke proficiat!! @Ytest: jij ook niet twijfelen hoor, je testen zien er prima uit!! Ik had ook op 14 dpo zo'n test en toen 3 dagen later getest en die was even donker, niks donkerder geworden. Toen dacht ik ook: shit, zal wel niet voldoende stijgen. 3 dagen later nog eens getest en die was opeens weer een heel stuk donkerder (donkerder dan de teststreep zelfs), dus volgens mij staat t soms ff 'stil' en maakt t soms weer ff een sprongetje ofzo.. Gezien mijn geschiedenig moet ik elke week bloed laten prikken en tot nu is mn hcg goed (zelfs aan de hogere kant) en zoals gezegd, mijn testen waren net als die van jou!! Dus geen zorgen maken meid, jij ook gaan genieten!!
Ik deed het om te kijken of het hcg zich mooi verdubbelde. Om zekerheid te krijgen. Om gerustgesteld te worden. Maar gewoon vertrouwen hebben is inderdaad het beste, want dit maakt je vaak alleen maar ongeruster.
Jij ook bedankt! Ik voel mij vandaag gelukkig ook weer helemaal zwanger. Misselijk, moe en ontzettend emo...
O meiden, elke dag testen werkt niet hoor. Hcg verdubbelt elke 48-72 uur. Ik testte ook elke dag en werd gek als hij niet donkerder werd. Maar bij mij werd hij meestal pas na 48 uur weer donkerder..... Jullie hebben prachtige testen!
Arts of niet.... hcg daald vaak wel degelijk als je een miskraam krijgt. Been there, done that... 2 x zelfs. Een missed abortion daarintegen wel, dat heeft je lichaam eigenlijk nog niet in de gaten dat het mis is, en maakt hcg aan. Maar volgens mij komt een missed abortion minder vaak voor als een miskraam. @ts en Ytest.... jullie hebben nooie testen meiden! Dat zijn vast plakbeebs
Ik hoop het, maar ga gewoon van het positieve uit nu en als het toch misgaat, dan zien we dat tegen die tijd wel weer.