Hoi Ik wou het toch even met jullie delen. Ik gebruikte al enige tijd ovutesten, maar was weer eens nieuwgierig. Nu heeft mijn man voor de grap enkele verschillende ovetesten gedaan en alle zelfs die van ZW&K knal positief. Ik dacht even hoe is dit mogelijk zeg?? Ik ben het op gaan zoeken op internet onder Lh waarde man, nou kwam toch tegen dat mannen ook een tehoog aan lh waarde aan kunnen maken, meestal bij niet ingedaalde zaadballen, late operatie daarvan,verminderde vruchtbaarheid, en nog meer van dit soort stornissen. Ik moest wel lachen hoor ik zei tegen mijn man Jeej je krijgt je ei morgen... Op het zelfde tijd teste ik ook maar die van mij waren lichter, en ik was nog zwanger ook
Wat raar, ik wist niet eens dat mannen ook LH waarde hadden! Nog gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
Ik wist dat ook niet hoor!! Maar we hebben het opgezocht en blijkt echt zo te zijn. Mijn man testen op elke ovu test namelijk knal posi vond het ook wel gek, maar het schrijnt echt zo te zijn. Vond het eigenlijk wel grappig...Haha
Het eerste wat in me opkomt is: waarom doet hij zo'n test? Ik heb hier al eens vaker gelezen dat een man een positieve test had. Misschien is dat wel normaal en hebben mannen altijd een iets hogere lh dan vrouwen?