loopwagentje

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 3 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    waar kun je voor een beetje fatsoenlijk geld een leuk loopwagentje kopen?

ze zijn allemaal zooo duur!

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    marktplaats

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    wel nieuw ;)

4. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    uhm vergeten te vragen...
    vanaf wanneer gebruik je zo'n wagentje?

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
  6. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Hoi,

Die van ons komt van de blokker, kostte geloof ik 15 euro of zo.
    Zitten geen toeters en bellen aan, maar onze zoon vindt hem geweldig!

Groetjes,

Angela

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wij hebben voor mijn neefje zijn verjaardag een trekker gekocht zonder trappers .....maar goed daar kan hij niet echt achter lopen ........was niet zo duur en er zat een aanhangertje bij !

L.sybje

8. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    niemand?

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    vanaf dat ze gaan staan ongeveer, maar dat is dus heel verschillend per kind. Mijn dochter zat er op en in en aan vanaf 9 maanden, mijn zoon pas met een maand of 14. Maar zo'n wagentje is ook al leuk om vooruit te duwen als ze er nog niet mee kunnen lopen hoor! Dus ook al leuk als ze erbij kunnen zitten en dat ding zelf heen en weer kunnen bewegen!

10. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
  11. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Ach, zie net dat je een meisje hebt. En 't is wel echt een jongensding, sorry!

12. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ik weet niet of je dichtbij een zwarte markt woon? Maar daar heb je er ook veel te koop staan vaak! Voor nog geen 25 euro. ( bij de kinderfietsen,buggy's,en die accu auto's )

13. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Volgens mij hebben ze er een bij de Blokker op het moment voor 15 a 20 of zoiets. Waarschijnlijk zullen ze ook wel in de aanbieding zijn als je wacht tot na de feestdagen ;)

Je kunt hem gaan gebruiken als ze al wel kunnen staan, en al een paar stapjes kunnen zetten. Wel wordt geadviseerd het niet te lang per dag te doen. Want in principe stelt zo'n karretje ze in staat iets te doen waar ze zelf nog niet aan toe zijn; Lopen. Het ontwikkelen van de juiste spieren kan achterblijven als ze niet meer zelf oefenen maar alleen achter zo'n karretje lopen. Dus het advies is met mate;) Ik geloof maximaal 20 minuten per dag (of gewoon niet).

Succes!

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Bedoel je eigenlijk een loopwagentje waar ze inziiten en dan rond kunnen rennen, of zo'n automodel waar ze ook achter lopen.

15. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    waar ze inzitten
    \
    kwam er ook al achter dat er verschillende dingen mee bedoeld worden met loopwagentje ;)

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    bij zo'n wagentje waar ze in kunnen zitten, wordt aangeraden te wachten tot ze zelf kunnen lopen. Idd ivm het anders gebruiken van je spieren als je je zittend vooruit beweegd. Het is trouwens een heel gaaf gezicht om ze door de kamer te zien schieten! En een groot voordeel vond ik ook dat ze door de brede rand niet overal bij kunnen. Meestal deed ik de kids erin als ik ging eten koken. Wij hebben een open keuken en dan zette ik de stoelen net zo dat ze er niet meer door konden. Ideaal als ze niet meer in de box willen! Wij hebben 'm trouwens van een vriendin overgenomen, dus weet niet waar je ze kan kopen. Onderhand heeft het ding trouwens al 4 kids versleten :) dus ze gaan wel lang mee...
    Succes met je zoektocht!

Deel Deze Pagina