clear bleu

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mamavan5, 7 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    hoi hoi,

Na een lange tijd ben ik dan weer hier te vinden er is zoveel gebeurt dat ik even afstand moest nemen van dingen.

Maar ik heb een test gedaan van de kv 2 voor 5 haha meerdere en op allemaal een streep vanmorgen zelfs overduidelijk maar nu heb ik de cd met indicator gedaan en die zegt niet zwanger moet over 3 dagen pas ongi worden maar er staat op dat ie 4 dagen voor je ongi kan..

Wie weet hoe het kan is hget omdat die test meer hcg nodig heeft.

zie foto kruitvat test sorry voor de onduidelijke foto.

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/33567-albums3956-picture19157.jpg

2. Sillepil

Sillepil Actief lid

20 jan 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat had ik ook. De dag dat ik een positieve kv had was mijn cb digi ook negatief. De volgende dag was die wel positief. Dit was bij mij 4 dagen voor nod.

3. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Gisteren heb ik die gedaan en gaf niet zwanger aan vriedin van me kwam vandaag met nog zo een aan zetten en weer niet zwanger.

4. Sillepil

Sillepil Actief lid

20 jan 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Nou op de foto zie ik echt een duidelijke streep hoor. Ik denk dat je echt wel zwanger bent. De cb digi heeft gewoon Waarschijnlijk wat meer hcg nodig. De Kruidvat testen zijn heel erg gevoelig.

5. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    had je misschien net van te voren gedronken (of gewoon wat veel gedronken?)....dat stomme ding gaf bij mij ook pas na nod 1-2 weken aan....en de rest was al 1 week posi......vind die testen geld klopperij

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    De CB testen hebben meer HCG nodig, de KV 2voor5 testen staan erom bekend al vroeg positief te kleuren.
    Als ik je foto zo bekijk kan ik zeggen dat je zwanger bent...

7. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Dank jullie wel voor de reacties ja eigenlijk kan het niet missen heb al 4 kruitvat testen gedaan en allemaal een streep en vanmorgen was die erg goed duidelijk.

Heb mijn banner maar even aangepast :):)

8. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Whoohoo!!! t lijkt wel lente.. oh wacht :D:D:D
    Gefeliciteerd!!!

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik zie 2 streepjes..
    Voorzichtig gefeliciteerd..

10. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    help! ik heb dus precies hetzelfde. heb nu 2 keer een posi kruidvat test 2v5 gedaan. en vanochtend die digi test van cb en die zegt doodleuk: niet zwanger... ben al zo onzeker..wat vinden jullie?
    ik weet dat die kruidvat test niet zomaar vals positief aangeeft...

Deel Deze Pagina