heet de prikpil invloed op de uitslag van je zwangerschapstest.?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by LostMemories94, Dec 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LostMemories94

Nov 21, 2011
    43
    0
    0
    Scholiere SAW MZ Niveau 4
    Vries
    mijn beste vriendin is sinds kort aan de prikpil.

nu heeft zij in de eerste weken waarin de prikpil nog niet beschermde onveilig sex gehad met haar vriend.

ze heeft laten een zwangerschaps test gehaalt bij de winkel, waar uit kwam dat zij zwanger zou zijn.

voor alle zekerheid wil zij dit ook nog laten testen bij de huisarts.
    maar toen ze de eerste keer heen belde zei de vrouw van de receptie dat de test ook positief kon zijn doordat zij nog niet so lang aan de prikpil was, dus dat het kwam door de hormonen van de prikpil.

is het een moegelijkheid dat de prikpil de uitslag van de zwangerschaps test heeft beïnvloed.?

P.S. ik ga morgen als nog met haar naar de huisarts. maar wil hier toch graag duidelijkheid over of het waar is ja of nee..

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

volgens mij kan het niet want de prikpil bestaat uit een ander soort hormoon.
    ik denk dus dat ze toch wel zwanger is

3. LostMemories94

Nov 21, 2011
    43
    0
    0
    Vries
    daar zijn we inderdaad ook bang voor.. en vond het ook al erg vreemd dat dat een reden kon zijn waarom de test positief was..

maar goed, het vervelende is ze is 16.. met 2 maandjes ongeveer word ze 17 en met hier toenmalige vriend is het nu uit sinds maandag.. probeer haar veel te steunen.. maar goed ikd enk ik zet het hier maar op om toch wat meer duidelijkheid te hebben voor dat we heen gaan..
    ben heeeeel zenuwachtig en zij ook natuurlijk..

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Hier sluit ik mij bij aan.
    Net even via google gezocht en kan ook niks hierover vinden.

5. LostMemories94

Nov 21, 2011
    43
    0
    0
    Vries
    owkeej nou in iedergeval heel erg bedankt.. ik zal het ook tegen haar zeggen..

het klonk ook allemaal al zo vreemt..

Share This Page