ik zou er niet vanuit gaan dat er iets mis is gegaan bij het lab. Zelf heb ik een positieve kruidvattest bij mijn eisprong, die ziet er dan net zo uit als die van jou. Zou heb kunnen zijn dat dat bij jou ook is?
je zou toch denken dat dit positief is, war raar?! idd blijven testen, ik duim voor je meid, zou toch wel een hele domper zijn als je zon duidelijke streep hebt en niet zwanger bent!
Wat balen dat je labuitslag negatief was, ben benieuwd wat je volgende test zal laten zien. Ik blijf voor je duimen.
Ik ben ook heel benieuwd. Wat naar dat de bloeduitslag negatief was. Dat is zelfs niet een beetje hoger. Als je vandaag niet donkerder test ben ik bang dat er vroeg wat mis is gegaan of dat hij vals positief was.
vanmorgen opnieuw getest en helaas negatief:x mss dan toch eisprong geweest want maandag heel veel steken in mn buik gehad een paar uur en dan was het weer over maar heb dat eigenlijk nog nooit gehoord dat een zwangerschapstest positief uitslaat met eisprong? heeft iemand dat al voor gehad?
Jeetje meis, is dat vreselijk balen!!!! Maar om op je vraag terug te komen, ja dat gebeurt hier heel vaak...er zijn meerdere meiden hier op het forum die posi kruidvat testen hebben bij hun ei.
zal er dus maar van uitgaan dat het mijn eisprong geweest is vind het echt wel spijtig maar wie weet heb ik dan binne 2 weken wel een positieve test