zat nog maar ff verder te kijken op internet en daar vond ik het volgende: " HCG indicator testlijn verkleurt licht of pas na een half uur Zodra er verkleuring optreed van de HCG indicator testlijn, is de uitslag positief: je bent zwanger! Er kan geen verkleuring optreden als je niet het zwangerschapshormoon bij je draagt. Zelfs bij een zeer lichte verkleuring of bij een zeer late verkleuring." dat komt dan weer van deze site: Zwangerschapstest: gebruik en werking | Mens en gezondheid: Zwangerschap naja morgen weer een test om het zeker te weten!!!
bij mij was het andere streepje gewoon goed , en weet zeker dat de T streepje ook kleur had ! maar die is toch echt negatief ! want heb vandaag een digitale gedaan ... !
Ik denk dat als het voor mij zover is.. dat ik toch echt gewoon de tijd aan hou die in de bijsluiter staat!! Want kzie jullie hoe gek jullie van deze onzekerheid worden.. dan nog maar een paar dagen later nog een test doen en weer binnen de tijd kijken
idd ja... maar ook vooral omdat ervaring en dingen op internet alles tegen spreken he!!... al heb ik geloof ik dan weer wel gelezen dat de digitale test meer hcg nodig heeft dan die van het kv.....
JA dat staat ook in de bijsluiter. Die heeft meer nodig. Ik heb altijd geleerd dat een indrooglijntje niet rose kan zijn... nou ik snap er niets van. Ik heb ook alleen maar witte indrooglijntjes gehad.
@ ikke1989 Ik wil je echt niet tegenspreken ofzo hoor Maar lees de bijsluiter eens goed door.. dan word je eigenlijk al een hoop wijzer.. Dat is toch het gene lijkt me wat waar is... en ALLES wat op i-net staat.. Tja ik zou je daar niet teveel aan vasthouden.. De makers vd test weten heus wel hoe en wat!!! Vooral de laatste 2 zinnen over dat aflezen vd test! Fijne avond nog
Ik ben ook erg benieuwd.. Lees t vanavond wel Ga zo eerst werken.. Meiden succes en voor de meiden die moeten werken: Werkse
ga straks de testen halen en dan maar testen...... wil eigenlijk wachten tot morgen ochtend.... omdat ik straks moet werken.... en wil t eigenlijks niet daar doen... maar ben bang dat ik toch niet kan wachten..........
Even een vraagje over die kruidvattesten (2 voor 5,-) Ik lees er regelmatig over op dit forum en wilde ze laatst zelf gaan halen. Nu hoopte ik misschien een bord met de tekst' twee voor vijf euro' te zien, en dat was dus niet het geval. Zag wel testen twee in een pakje voor 4.90 (of 4.95, weet ik niet zeker meer) Bedoelen jullie deze wanneer jullie het over die kv 2 voor 5 euro hebben? offe...heb ik wat over het hoofd gezien?
Hoi! Bij ons bij het kv verkopen ze ze niet, maar 2 voor 4,99 zou heel goed kunnen. Trekpleister heeft ze ook, 2 voor 4,99, zijn dezelfde testen! Succes!
heb mezelf weten in te houden... ben nu ook pas thuis...... dus morgen ochtend... spannend!!!... ik hoop het zooooo
hoihoi!!! Ik ben ook erg benieuwd!!!! ehme... Het is inderdaad 2 testen in 1 wit doosje met roze letters en ze kosten iets van 4,95 ofzo ja.. 4,99 kan allemaal Afgerond 5 euro
ja heb vanochtend getest.... maaaarrrr ik heb geleerd dat ik 's morgens vroeg als ik net wkkr ben niet moet testen...want dan gaat t fout!!!!!!.. zal maar ni zegge wat er gebeurt... btj niet zo fris (en vooral domme gebeurtenis...dus zsm weer een keer... morgen en overmorgen gaat me ni lukke.... dus dat word vrijdag pas weer.... ik hoop het zoooo erg.... ben ook al 2 weken met vlagen heel erg misselijk.... (vooral na eten wat ik enorm lkkr vind ) dus hoop ni dat me lichaam me voor de gek houdt.....