Hoi Dames, Ik heb misschien een rare vraag. Ik ben nu 8 dagen overtijd, en heb afgelopen week een paar x negatief getest met de kv 2 voor 5. Nu las ik op internet wel een aantal vrouwen die ook negatief hadden getest maar wel zwanger bleken. Heeft iemand hier ook ervaringen mee? Liefs
@ Ikke1989, Ow ow ow meissie heb je het bakje omgegooid of iets anders stoms.. Kan gebeuren... Nou meid succes met w8ten tot vrijdag En we horen t wel weer van je
nou heb net weer getest... netjes de tijd afgewacht... en er komt geen 2e streepje bij te staan... dus ga er wel van uit dat ik niet zwanger ben............... vind het egt enorm jammer :'( me lichaam is me dus aardig voor de gek aan het houden........
He das jammer! Je zou nu inderdaad wel verwachten dat een test moet kunnen aantonen dat je zwanger bent (als je zwanger bent). Op naar de volgende ronde dan maar!
mmm, Jammer meid!!! En je lichaam kan je idd erg voor de gek houden, vooral als je iets heel graag wilt ... Succes met de volgende ronde meis!