De onderste test is echt positief en geen indroger. Over 2 dagen nog eens testen, de kv testen hebben tegenwoordig meer tijd nodig. Gefeliciteerd!
Vind hem ook veelste donker voor een indroger Weetje wanneer je eisprong was Bij mij hebben ze daar een x op gereageerd
Eisprong gevoeld op dag 9 en zit nu op dag 25.. cyclus duurt bij mij altijd tussen de 23 en 27 dagen. Afgelopen 2 maanden 23 dus dat geeft wel hoop maar eigenlijk zegt het dus niks Nu nog 1.5 uur plas ophouden haha
wat spannend! In eerste instantie, nog voordat ik de foto had gezien, dacht ik al: "nee, is een indroger".. maar nu ik die test zie.. lijkt mij gewoon positief!! Ik ben super benieuwd naar je test strakjes! Ik duim me suf voor je!!
Dankjulliewel voor het meeleven en meeduimen maaaar, zojuist de test gedaan (kon niet meer wachten) en hij is negatief. Een inimini roze tuurlijntje binnen de 5 minuten maar deze wordt nu ook niet donkerder en zo slecht zichtbaar dat hij niet op de foto gaat Inmiddels 15minuten geleden getest dus toch morgen nog maar een x voor de zekerheid.. Ik blijf updaten voor de (latere) meelezers!
He wat jammer dat je nu nog geen duidelijkheid hebt... Maarrr, je zegt dat je binnen 5 minuten een tuurstreepje ziet. Die verschijnt toch niet zomaar? En je test nu in de middag.. Ik hou nog steeds een beetje hoop voor je hoor, maar ik snap dat je zelf geen gat in de lucht gaat springen nu. Ik duim voor een duidelijke tweede streep morgen of overmorgen!
Inmiddels op visite maar heb de test in m'n zak en nog steeds hetzelfde tuursteepje.. Hopelijk morgenochtend alsnog een gat in de lucht!
toch een wel heel dikke indroogstreep moet ik zeggen kan het me eigenlijk niet voorstellen en dan middag test met een tuurstreepje maar wel weer een streepje. ik zou morgenvroeg testen en anders pas weer donderdag dan weet je het zeker. spannend ik duim voor je
Ik had afgelopen maand een indroger van de kruidvat, en dat zag er zeker niet zoals uit als deze van jou! Veel te paars is ie! Maar voor de zekerheid idd even morgenochtend weer testen!! Ben benieuwd!