Hoi allemaal, Vanmorgen heb ik een test gedaan. Heel vlug gekeken en terug gelegd. Ben erg chaotisch altijd en heb daarna niet meer aan de test gedacht. Wat zie ik net op de badkamer.. De test van zwanger en kids met 2 streepjes. Schrok me een hoedje Kan het extra streepje komen omdat de test er al even ligt? Of.... Als iemand me verteld hoe ik een foto kan plaatsen dan doe ik dat. Groetjes
Succes! Laat je t nog even weten En niet vergetwn he deze keee haha zet desnoods even een alarm op je tel aan
Ja ik laat het morgen weten! Al ga ik er maar even vanuit dat er dan geen 2e streepje te zien zal zijn
Goedemorgen! Wat zijn jullie er vroeg bij. Ik slaap normaal veel langer uit maar lukte niet niet Ik heb getest zonet. Heb een foto geupload. Een heel licht streepje! Ik zie het streepje hier beter dan op de foto. Wij zijn net bezig dus vergeef het me dat ik er niks van weet allemaal
Lekker hoooooor!! proficiat!!!! ik zeg: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/380295-mei-2013-mamas-deel-1-a.html
Dank je wel allemaal! Ik hoop echt dat het klopt! Zal eerst wel heel veel testen gaan doen voordat ik het geloof.. Vind het iig nu al gezellig hier