vanmorgen een ovulatietest gedaan, voor de grap eigenlijk omdat ik gisteren midden in de pilstrip ben gestopt met de pil ivm bijwerkingen ik wilde uit gaan vogelen hoe ovu testjes werken Maar de ovulatie test van vanmorgen was positief hoe kan dit als ik daarvoor geen een pil ben vergeten???
Welke heb je gebruikt? Die met 2 streepjes of een smiley? En waren de streepjes even donker als het er 1 met streepjes was?
Pil te licht? En wat bedoel je met positief? Bedoel je dat er een tweede lijntje zichtbaar was? Was het testlijntje licht, even donker of donkerder dan de controlestreep? Heb je een foto van die ovulatietest?
Bij een ovulatietest moeten beide lijntjes echt even donker zijn. Ik plas namelijk altijd een tweede streep. ( en nog duidelijk ook!)
Pandora, ik weet niet wat voor pil je slikt? Maar pil zijn ook hormonen.. Een ovu-test is nooit betrouwbaar als je de pil gebruikt of pas net gestopt bent..
Ik zie al dat het is gezegd maar het eerste wat ik dacht, hij kan gewoon positief zijn van de hormomen van de pil.
Ik denk dat hij juist NIET positief was omdat de pil juist ervoor zorgt dat je NIET ovuleert!! Heb je een foto van de test? Hij moet echt even donker of nog donkerder zijn dan de controlle streep.