Geen zin om te klussen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rhode, 5 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rhode

Rhode Lid

10 nov 2006
    90
    0
    0
    administratief medewerkster
    ZuidHollandia
    Geen zin om te klussen.... :oops:
    Na 1,5 jaar wachten.
    Wie herkent dit? Zie er steeds meer tegenop! :(

groetjes Rhodé

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi

Ik zit ook aan de 1,5 jaar maar herken het niet van mezelf
    Ik snap wel dat je er een beetje moe van word.
    Misschien samen weer eens een gesprek over zwanger worden enz? misschien even pauze?

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Probeer het eens niet te zien als klussen...maar als wat het ooit was.....
    de liefde bedrijven.... ;)
    Maak er weer eens wat leuks van, trek wat leuks aan...steek wat kaarsjes aan...stuur hem alvast een stout smsje... 8-[
    Ik denk daar echt om, dat het ook leuk blijft...anders ga je er inderdaad steeds meer tegenop zien...
    Immers, ik vrij met mijn lief ook voor een kindje...maar toch ook omdat ik superveel van hem hou! :D

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    precies San!

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Je kunt wel merken dat de :evil: :evil: bijna weer vertrokken zijn...hihiihih...ik ben weer op zoek in mijn trucjes-koffer! :)
    het is tenslotte bijna weekend...en ik wil wel goed beslagen ten ijs komen... \:D/

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahah hier ook al weer op de sex toer hahahaha

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hhahaha...you go girllllllll.... :)

8. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    hahahaha... de trukendoos gaat open... :)

9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nou zeker! :D

Maar wat Rhode zegt herken ik wel..
    Ik heb dat alleen erg om moeten draaien voor mezelf...
    Ik werd er helemaal depri van...
    Dus toen ben ik mijn lief weer eens flink gaan versieren....en dat scheelt toch... ;)

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Herken het probleem nu al....maar dat komt omdat mijn man en ik niet zo van die klussers zijn. En zeker niet op de manier van zaadjes moeten daar in worden geloosd :oops: Liever zelfs niet, maar het moet voor het goede doel he! Maar daardoor vind ik het veel minder vrij en ontspannen. Volgens mij heeft mijn bovenkamertje dat door en ben ik daarom tijdens DE dagen onderbewust minder in de mood for love ;)

11. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Jammer dat je er niet van kan genieten ...persoonlijk vind ik het wel erg belangrijk in een relatie...als het op sex gebied niet klikt weet ik niet of ik bij iemand zou blijven vooral als je nog zo jong bent.

Maar als jullie er allebij tevreden mee zijn dan is dat misschien geen probleem.

12. Niet meer actief

ik heb het nu al!word zo'n soort verplichting!

liefs

13. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ja werd bij ons ook al een verplichting, mijn vriend wou perse om de twee dagen tot ik heb gezegd dat ik wilde waneer ik wilde!
    Of het elke dag, om de dag of om de twee dagen was!
    Dat werkt een stuk beter en nu is het weer leuk (ook vanwege de truckendoos hoor ;))

14. Niet meer actief

Probeer inderdaad wat nieuws zie het niet als klussen maar ga lekker uit eten en probeer anders eens niet alleen maar te klussen maar ga eens lekker avondje knuffen of lekker samen in bad en laat het dan niet uitlopen of klussen kijk eens of de spanning wat oploopt, in principe hoef je niet vaak te klussen om een baby te maken, zoek goed je vruchtbare dagen uit dan hoef je in principe maar 3-4 keer per maand het te doen, en de rest kan je in de stemming komen om het te gaan doen. Zoiezo is TE vaak doen niet goed voor de zaadcellen heb ik altijd gehoord. Dus neem even een beetje pauze en focus effe op elkaar en niet alleen het klussen...

15. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    In het begin was ik er veel te veel mee bezig.
    Ik geef eerlijk toe dat ik vooral voor een baby aan het klussen was..
    En dat loopt natuurlijk een beetje spaak he...
    Mijn hubbie begon een beetje te mopperen dat ie geen wandelende spermabank wilde zijn... :oops:
    En daar had ie wel een beetje gelijk in... 8-[

Dus toen ben ik maar weer eens op de versiertoer gegaan, en heb hem laten merken dat het me wel degelijk ook om hem ging natuurlijk!
    En nu gaat het duidelijk een stuk beter...

Ik was gister dan ook blij dat de :evil: :evil: weer waren vertrokken... :)

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    zorg dan wel dat er zaadlozingen plaatsvinden.. want te weinig is ook niet goed..

17. Oleole

Oleole Niet meer actief

Was dat maar waar....Mijn cyclus is net een stuiterbal denk je de ene maand yes heb op tijd "de liefde bedreven" ben ik paar dagen erna ongi
    Ik moet dus elke maand uitgaan van mijn kortste cyclus en dan komt het erop neer dat we veel moeten vrijen. Wij zijn zelf meer knuffel types en sex op z'n tijd is heerlijk maar het om de dag moeten van dag 19 tot dag 41 is echt niet leuk meer!

Dacht deze maand werkelijk dat die eisprong niet meer zou komen had ik op de 39 dag eindelijk twee streepjes....In het begin doe je het nog wanneer je er zin in hebt maar als je al 16 maanden bezig bent niet altijd meer...en raak je zoals het onderwerp zegt: klusmoe!

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Na een mega ongi van een miskraam kan ik niet wachten totdat ik weer kan gaan klussen :)
    En dan bedoel ik niet ALLEEN vanwege een baby ;)

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nou, ik moet toegeven dat ik je gevoel echt wel herken. Na een aantal maanden was het sexen bij mij alleen nog maar proberen een kindje te maken. Zelfs tijdens het klussen was ik er mee bezig :oops: Vreselijk vond ik, maar ik kon het niet veranderen. En dat terwijl ik toch echt niet vies ben van sex ;)
    Nu we weten dat een spontane zwangerschap er niet in zit, kan ik weer veel meer genieten van de sex (ik noem het ook geen klussen meer...). We doen het wanneer we zin hebben en soms is dat een paar dagen achter elkaar, soms een week niet...Het bevalt me weer prima moet ik zeggen, al blijf ik natuurlijk verdrietig over het feit dat een kindje maken op de normale manier er niet inzit!

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    herken het wel een beetje.
    wij zijn ook helemaal geen klussers. 4 keer per maand is veel! Daarom gebruik ik wel ovulatietesten. Dan weet je precies wanneer je het beste kunt klussen! En hoeft het niet vele avonden achter elkaar. Wel doen we het ongeveer een week eerder, zodat er inderdaad een zaadlozing plaats vindt. Hoorde dat te weinig ook niet goed is.
    liefs wies

Deel Deze Pagina