Hebben jullie dat ook?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door palmie37, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    #1 palmie37, 19 jun 2009
    Laatst bewerkt: 19 jun 2009
    Hallo meiden,

Na een mislukte relatie en 2 miskramen heb ik nu al een tijdje een nieuwe lieve vriend.
    Nu ben ik 5 weken en 3 dagen zwanger en we zijn dolgelukkig, dit word voor ons allebei ons eerste kindje maar het probleem is dat het zo onwerkelijk en raar aanvoelt.
    Ik zeg het vaak tegen mijn vriend en hij zegt dat joh dat komt vanzelf wel!
    Maar ondanks 3 vette posi testen en het ontbreken van mijn menstruatie vind ik het nog steeds zo onwerkelijk dat er een klein mensje in me groeit:(
    Mag 10 juli voor mijn eerste echo en misschien word het dan wel een beetje werkelijkheid?

Liefs Palmie

2. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Palmie37, meid ik heb het zelfde. gek is dit he?? Je zit al heel lang hierop te wachten en toch kan je niet genieten!

Voel ook niet zoveel, alleen savonds beetje misselijk en last van zere tepels...

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ja raar he? Het is totaal onwerkelijk! Nu de vermoeidheid er elke dag zwaar inhakt is het wel een stukje echter moet ik zeggen. En mijn arme borsten. Ik denk dat het pas een beetje echt wordt als ik de echo met een hartje zie! God, wat zal dat een opluchting zijn.

4. saraatje

saraatje Actief lid

14 apr 2009
    105
    0
    0
    Hoi,

Ook ik heb dat gehad dat het zo onwerkelijk is dat er iets in je groeit.Ik heb gisteren mn 1e echo gehad en het hartje klopt gelukkig!:)
    Nog steeds kan ik het niet helemaal geloven maar,dat komt vanzelf naarmate je steeds dikker wordt en je het uiteindelijk gaat voelen.
    Geniet van je zwangerschap!

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Saraatje wat goed dat je het hartje hebt gehoord, denk dat het bij mij dan ook wel meer werkelijk word...

6. meryem23

meryem23 Lid

14 apr 2009
    59
    0
    0
    Hier ook net zo!! Toen ik mijn posi test had was ik dolgelukkig maar toen begon ik te voelen dat het besef er gewoon niet was. İk ga over morgen voor mijn eerste echo, ik denk dat het dan allemaal veel reeler voor me zal zijn, maar heb ook wel angst. ''zit er wel echt wat?'' ''leeft het wel''? Nog 2 dagen en dan weet ik het.

Wat ook wel helpt is als je pijnlijke borsten gaat krijgen en misselijk er andere kwaaltjes, dan word je steeds maar aan je zwangerschap herrinerd en groeid het besef ook wel.

Meiden geniet er allemaal maar van :)

7. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Hier hetzelfde gevoel hoor. Het wordt pas echt als ik het ga voelen denk ik, want een echo heb ik al gehad, maar toch vraag ik me nog regelmatig af of het wel echt is.
    Haha het komt vanzelf hoor dat genieten!

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Gelukkig ben ik niet de enige haha en zou af en toe het liefst kotsmisselijk zijn(hmmm slaat ook nergens op) maar ja zoals jullie ook zeggen het komt vast vanzelf;)

9. beepwens

beepwens Lid

28 nov 2008
    6
    0
    0
    nee meid is niet gek ik heb 10 testen gedaan en tot ik bij de vk me eerste echo had geloofde ik het pas

10. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ik heb dat ook dat onwerkelijke, echt gek. Kan me namelijk nog niet voorstellen dat er een kleintje groeit in mij?...:(

En wat je zegt over dat misselijk zijn, dat zou ik wel af en toe willen, zo stom vind ik dat van mezelf haha maar dan wil je ergens een teken/ bevestiging (naast de posi test) dat je echt zwanger bent.

Heb wel onwijs pijnlijke borsten, is het enige. Hebben nog meer meiden hier last van brandende vollere borsten. Vooral snachts met draaien, auwwww..

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb dit ook. Vind het super mooi dat er een kindje in me groeit. Maar juist omdat je nog niet ziet is het zo onwerkelijk. Het liefste zou ik elke dag een test willen doen. Maar dat is natuurlijk gekkigheid.

En dan ook wat Yach zegt: Je borsten. Het lijkt wel of ze met de dag groeien. Ik moet echt andere bh's gaan kopen. Het past allemaal niet meer en zitten te strak.

Als me vriend lekker bij me wil liggen, mag hij absoluut niet op me borst liggen. Dat doet echt pijn. En inderdaad vooral 's nachts met draaien. Ik ga is proberen om met een strak truidje die ik heb liggen te slapen. Misschien geeft dit wat steun.

Deel Deze Pagina