postieve en negatieve testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamatje77, Jan 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Hoi allemaal,

Even een vraagje. Ik heb die nieuwe test gedaan van testpoint. Deze kun je je doen 10 dagen na conceptie. Daar zag ik eerst een heel vaag lijntje komen, nu opgedroogd zie je hem nog heel vaag. Daarna met kruidvat getest, daar kwam helemaal niets op te staan en de volgende dag weer met kruidvat, daar staat nu een heel dun streepje was wel al een beetje zichtbaar binnen de 10 min. Dit zijn de nieuwe van de kruidvat, geeft een pusje aan. Ook nog eentje dedaan met die van het DA merk en daar zag je weer niets op, tenminste er leek eerst wel iets te komen maar dat trok later weer weg...Weet niet meer wat ik er van moet denken. Zeker omdat die van de kruidvat eerst helemaal geen streepje vertoonde en die dag er na wel met ochtenurine. Jaa, Weet het ben zeer ongeduldig haha! Geeft een da test het pas later aan dan kruidvat?

Liefs van Mamatje.

2. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Waarschijnlijk ben je wel zwanger.alleen bij sommige testen duurt het iets langer voor je duidelijker wat ziet. Ik zou proberen een 2 of 3 dagen te wachten en dan nog eens te testen. Ik denk dat hij dan duidelijker wordt.
    Succes!

Share This Page