meiden mijn vraag is testen jullie met de clearblue digitale ovluatie testen ook positief tijdens zwangerschap voor nod??
hopesept dat is toch niet mijn vraag! Als je geen atwoord weet op mijn vraag heb ik liever dat je niet reageerd!
Toen ik zwanger was heb ik er voor de gein eentje gedaan om te kijken of het echt waar was wat er gezegt werd. en het klopt, ik kreeg een smiley face. Maar dat was wel na nod...maar die testen reageren wel op hcg
5 dagen na nod, toen ik de eerste positieve zwangerschapstest had . ( die was de dagen ervoor nog negatief), toen had ik ook een smiley
Ik had er ook nog een liggen en dat werkte ook maar ik had 10 dagen na nod getest en wist al dat ik zwanger was, maar dacht zal eens kijken hoe die reageerd..
ik teste bij mijn eerste zwangerschap ook positief met een ovulatietest toen bij NOD en nog dagen daarna
Ik testte ook bij allebei m'n zwangerschappen positief met de clearblue ovulatie test. 2 dagen voor nod bij m'n jongste en bij m'n oudste dochter op nod. Ik deed toen als eerste een ovu test omdat ik die nog had liggen.
Je kan positief testen wanneer je zwanger bent Je kan positief testen terwijl je niet zwanger bent Hoe dan ook..je hebt er niets aan...daar zijn nou de zwangerschapstesten voor..want je kan niets met zekerheid zeggen
Zou lekker aardig zijn als we zeggen dat je een ovu test prima als zwangerschapstest kan gebruiken terwijl we weten dat het niet betrouwbaar is ?
wachtende ik weet dat het niet betrouwbaar is, maar ik vraag of andere het ook meegemaakt hebben niey of het betrouwbaar is!!!!!!!!
bij mij was hij negatief.... en ik dacht tjonge waar blijf me eisprong toch maar ik was zwanger... maar ovu bleef negatief
Ik wist al dat ik zwanger was, maar was benieuwd of de ovutest positief zou worden. Bij mij dus niet.