Hallo Dames, Ik ben deze ronde gestart met ovulatie testen. Nu vind ik dat de test streep best wel donker blijft gedurende de 5 dagen die ik getest heb, tenminste als ik het vergelijk met testen van andere forumleden. Is dit normaal ? Verder denk ik dat ik op de 15de mijn piek gehad heb. Wanneer is mijn eisprong dan geweest of moet die nog komen ? Alvast bedankt voor de uitleg!
Je ei komt ongeveer 24-48 uur na het begin van je piek. Dikke kans dus dat ie al geweest is volgens mij.
Tip; testen met tweede plasje van de dag. Teststreepje moet net zo donker of donkerder zijn dan controle streep En na eerste net zo donkere test heb je binnen 48u je eisprong. Die is dus al lang geweest Ik test zelf 6 dagen positief maar heb toch echt niet elke maand een lui ei Ik weet door controles ziekenhuis dat deze van mij de ene maand binnen 12u na test springt en de andere maand na 48, kan dus altijd anders zijn. Succes
Oke super bedankt meiden! Op de 14de waren beide streepjes even dik dus dan heb ik de 15de of 16de mij ei gehad ? Thx!
Als ik je testen zo zie ( Ik ga er dan vanuit dat je test streep links op de foto's staan, ben niet bekend met deze ovu testen ) dan zou ik zeggen dat de 15de je piek is. Je zult dan je ei waarschijnlijk gister hebben gehad, misschien vandaag. Maar zoals ik al zei, ik ben niet zo bekend met deze testen en ga dus misschien uit van de controle streep ( weet niet aan welke kant die zit bij deze testen )
Ik vind die van de 15e ook nog een stuk donkerder dan die van de 14e, denk ook dat de 15e je piek was. Dus ... 16e of 17e normaal je eisprong. Je zit op het wachtbankje meid!! Veel succes! Of misschien voor de zekerheid vanavond nog eens klussen, je weet maar nooit dat het later springt?!
Dat vind ik ook zo verwarrend want de 15de was mijn piek. Maar springt je ei nu 24 tot 48 uur na je piek of 24 tot 48 uur na je eerste positieve test ( dus beide streepjes even dik )
24 tot 48 uur na je piek ! en je piek houdt in dat je test streep of net zo donker of in ieder geval donkerder moet zijn dan je controle streep