kan het niet zijn dat je een middagtester bent..? Aangezien die van 5-10 best donker is. Dan zou die morgenmiddag een stuk donkerder moeten zijn. Succes
Nope is over en uit. Meer kramp en test is wit.. Zegt genoeg Vijf min geleden geplast, zal nog iets oplopen maar voor nu is dit het einde. Ben denk ook even paar dagen weg hier, word me ff te veel
Zal zo wel foto maken van gister en vanmiddag. Hij is opgedroogd en wel duidelijk. Maar vrees nog steeds dat het game over is
Ik vind het lastig omdat nieuwe testen altijd lichter zijn dan opgedroogde oude testen . Een opgedroogd streepje van even geleden wordt altijd donkerder ! Ik hoop voor je dat het goed gaat !!!!
Jeetje heel erg kl*te dit zeg sterkte! bloed in combinatie met de licht blijvende testen is idd niet echt veelbelovend...
Moet echt wachten tot vrijdag mits de bloeding doorzet denk ik. Heb de test van vanmiddag ook op foto gezet met de andere testen van gister. Alle andere testen liepen ook erg langzaam op Is test van middag, ochtend, middag. Vind ze zelf te licht dus weinig kans op een goede afloop. Iemand anders wel gehad hoor ze graag. Al is het om deze week door te komen.
Wat naar zeg! Heel veel sterkte..!! Misschien is het een goed idee om even hier weg te gaan en jezelf te dwingen om afleiding te zoeken. Sterkte!
Mijn 2e test met ochtend urine is ook lichter als de test er na .. ik zou over 2 dagen nog een keer testen .. ik ga een kaarsje branden voor je en duimen op een goede afloop .. sterkte
Dank je wel, durf zelf niet te hopen eigenlijk Liefste wou ik dat mijn camera even kon spieken daar binnen haha. Pff gelukkig kan ik nog wel een beetje lachen, ben normaal heel positief ingesteld maar grrrr ff ver te zoeken
ik ga ook een kaarsje branden voor je meis.. ik gun het je zo!!! al heb je er misschien niet veel aan ik houd nog even hoop voor je en bij deze een digi dikke knuffel!!
Lief van jullie krijg er gewoon tranen van joh. Hoop hetzelf ook zo erg. Geduld is een schone zaak. Ga gewoon mijn verstand op nul zetten. Genieten van de positieve verhalen hier en hopen op het beste