Test lichter en bloeding

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lolababy, Oct 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

Sep 30, 2014
    1,917
    1,809
    113
    Leerkracht
    België
    Hier ook een kaarsje...

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik duim ook voor je... x

3. mennehh

mennehh Niet meer actief

Hele dikke knuffel lieve Lola xx

Ik ga ook een kaarsje voor je branden xx

4. MamaIII

MamaIII Bekend lid

Sep 29, 2014
    700
    0
    16
    Female
    Ook hier: Heel veel sterkte tijdens het wachten op duidelijkheid... Ik durf eigenlijk niks te zeggen over je testen. Het enige wat ik weet, is dat ik bij mijn jongens hele lichte testen had en bij mijn dochter donkerder. Alle 3 op nod.

Ik blijf voor je hopen, liefs!

5. iPinky

iPinky Actief lid

Oct 6, 2014
    382
    0
    0
    buitenland
    Een lichte test hoeft niet altijd negatief te zijn. Ik dacht dat het leuk zou zijn om de dag voor mijn eerste afspraak met de vk een laatste test te doen. Had er nog eentje liggen en was er van overtuigd dat het streepje deze keer wel van het scherm zou knallen.

Maar niets was minder waar, het streepje was zo licht dat ik het nauwelijks nog kon zien. Toen schoot ik ook helemaal in de stress.
    Uiteindelijk was alles in orde (wel al 10 weken). De vk wist mij vertellen dat een licht streepje een indicatie kan zijn dat het mis is, maar dat het ook vaak genoeg voorkomt dat je HCG waardes juist te hoog zijn, waardoor de ultragevoelige testen van tegenwoordig in overdrive kunnen gaan en enkel een licht streepje geven. Maar ook een licht streepje kan dus duiden op een zwangerschap.

Uiteindelijk kan alleen je vk uitsluitsel geven en al dat stressen is helemaal nergens goed voor. Dus probeer je te ontspannen en wat afleiding te zoeken, ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte met wachten en ik hoop dat je op vrijdag goed nieuws krijgt. :)

6. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Bah :( veel sterkte meis

7. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Heel veel sterkte! Ik bid voor een goede afloop..

8. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Aah bah :( veel sterkte en ik duim voor je dat het toch goed afloopt.

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Volgens mij ben je een middagplasser ;)

10. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    Vorige week niet hoor waren ze echt lichter. Pff
    Net nichtje aan de foon gehad de enige die het weet en zwanger grrr

11. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Och meissie toch een kleine bloeding schijnt vaak voor te komen als het maar geen hevige menstruatie word met krampen en moet zeggen dat je laatste test toch wel duidelijker is als al die andere misschien maak je langzaam hcg aan !! Het is natuurlijk vooral je angst dat het mis gaat en terecht natuurlijk want je wil dat t een plakbeeb is maar kop op er is hoop geen bloed geeft moed he !! Blijf hopen en geloven is moeilijk maar het kan nog steeds

12. merelfox

merelfox Actief lid

Dec 4, 2013
    445
    0
    0
    sterkte!

13. Schrikje41

Schrikje41 Actief lid

Mar 29, 2013
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meid, ik zagje topic net ineens, knuffels, wat een onzekerheid.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Sterkte, meid! Hoe oneerlijk!

15. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    jaa en dan vanavond even lekker op Fb lezen dat er weer eentje zwanger is.
    pfff wtf word echt ff gek hier.
    is nu dus een in dec een in jan eentje in maart en eentje in mei....
    tuurlijk joh kan er nog wel bij.
    Worden leuke maanden not

16. Amber1994

Amber1994 Actief lid

Oct 1, 2014
    209
    0
    0
    lolababy nog niet de moed opgeven.

Ik heb 3 miskramen achter de rug en nu zwanger voor de 4de keer. Vrijdag kreeg ik een bloeding. Met spoed naar het ziekenhuis en een echo. De gyn ( niet mijn eigen ) vertelde me dat ik geen hoop meer hoefde te hebben, miskraam nr4 was in gang. Het bloeden zou volgens haar heviger worden en de miskraam zou dan doorzetten. Mijn hoop was vervlogen.

Mijn moeder had ook de vk gebeld, daar mocht ik zaterdags langs komen. Daar ook een echo....en wat zagen we tot onze verbazing.....een kloppend hartje ( ik was toen 6+1 week zwanger ) De vk zag wel een bloeding naast de vruchtzak zitten, maar de kans dat het een miskraam wordt acht zij niet zo groot.

( morgen krijg ik opnieuw een echo bij mijn eigen gyn )

Ik wil je niet te veel hoop geven, maar geef de hoop ook nog niet helemaal op !!! Ik duim voor je dat je straks over 2 a 3 weken ook een mooi kloppend hartje mag gaan zien en aan het einde van de rit een mooie beeb in je armen mag hebben.

17. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    Dames is echt over hier, Loop hier helemaal leeg.
    Pfff ga nu vragen of ze progesteron willen prikken of te kijken of ik die genoeg aan maak want dit wil ik niet meer.
    Is nu teveel

18. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

May 2, 2009
    336
    0
    16
    Ooo meis dat kut (sorry) sterkte

19. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat ontzettend verdrietig weer Lolababy :(
    Heel veel sterkte!

20. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    Nou :( jammer genoeg heeft het kaarsje geen zin gehad dus.. sterkte meis.. maar geef niet op he! Even boos zijn en huilen mag natuurlijk best! Maar daarna proberen om weer positief een nieuwe ronde in te gaan! Progesteron prikken is misschi3n een goed idee.. knuffel!

Share This Page