Goedemorgen, Zojuist een flink positieve test op 11 dpo. Maar om valse hoop te voorkomen: kan dit nog het effect van de Pregnyl zijn? Tijdlijn: 19 juni (cyclus dag 12) Pregnyl 21 juni (cyclus dag 14) positieve ovulatietest + IUI 22 juni (cyclus dag 15) nog een positieve ovulatietest 23 juni (cyclus dag 16) gerekend als 1dpo 3 juli (cyclus dag 26, 11 dpo) positieve test Ik ga nog maar nieuwe testen kopen om evt. afloop of oploop te testen. Maar het zou ook fijn zijn als jullie me hierin kunnen helpen. Alvast hartstikke bedankt!
Hoeveel pregnyl heb je gespoten? Halveringstijd is 33 uur, dus dan kunnen we het sommetje maken . En alleen de 19e gespoten?
Dankje, ook dankzij pregnyl in jouw geval zou pregnyl Max 6 - 9 zijn nu (14 dagen na spuiten). Een dergelijke lijn verwacht ik dan niet meer van pregnyl. Ik durf te stellen dat het eigen hcg is. Gefeliciteerd !!!
Je kunt op 11 dpo nog een pregnyl lijn hebben, maar zo duidelijk als deze heb ik nog nooit gezien. Ik denk dat dit eigen hcg is
Bedankt voor de reacties! Wat fijn om zoiets te kunnen vragen, en gelijk antwoord te krijgen. Lief! Nu even bijkomen en dan maar eens zoeken naar topics over stress/angst/onzekerheid tot na de NIPT vanwege meerdere miskramen Maar goed, de eerste stap is gezet Nogmaals dank!