10 okt positieve ovulatie test gehad. Nog erg vroeg om te testen ik weet het maar kan me niet in houden. Ik zie iets heel ver weg. Maar lijkt net of er 2 streepjes zijn vak bij de test lijn heel vaag. Zondag weer testen.
Ja indd, dat snap ik ook niet. . ga zondag weer testen heb nog 1 in huis dus bewaar ik ff tot zondag.
Ik vind zelf nog zo raar en voel nog niet echt goed. Maar dat komt voor het verleden met 2 miskramen. Wel gelukkig een gezonde dochter van 2.5 jaar. En nu bezig voor ons 2e wondertje.. nou ja 4e eigenlijk dan he. Gelook het allemaal pas als die gaat oplopen en als we bij de verloskundige zijn geweest
Was deze test trouwens van vanavond? Las in andere topic dat je vanmorgen negatief testen. Ben even benieuwd!
Klopt vanmorgen had ik ook getest en ik dacht in de heeeeeel verte wat te zien maar me vriend zij nee hoor is helemaal Wit dus dacht dat zou ik me wel verbeelden dan omdat je het zo graag wilt. Maar kon het niet laten om vanavond nog een x te testen
Je moet die mannen ook niet geloven, die kijken altijd scheel 😉 op deze test staat zeker een streep 😃