Mogelijk zwanger?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ddreamer, Apr 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ddreamer

Ddreamer Nieuw lid

Apr 28, 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Graag jullie raad over het volgende..
    Ben altijd onregelmatig geweest, behalve de laatste 3 à 4 maanden kon ik perfect voorspellen wanneer mijn regels moesten doorkomen.
    Ik voelde het vorige week lichamelijk dat ze moesten doorkomen.
    Na de berekening gemaakt te hebben had ik ze eergisteren moeten krijgen. Maar ik heb ze nog steeds niet.
    Heb gisteren een zwangerschapstestje gedaan en zag een heel licht streepje! Ben onmiddelijk nog 2 testjes gaan halen en heb in de loop van de dag een 2de test gedaan en ook hier was een zeeer vaag streepje.. Nu deze ochtend weer een testje gedaan, maar helaas geen streepje meer. Ik heb wel per ongeluk mss iets te ver op de test geplast, weet niet of dat de test enigszins kan beïnvloeden...?
    Voel me ook al enkele dagen redelijk misselijk.. Eigenlijk heel de dag door... Borsten zijn precies groter geworden... Kan het zijn dat het allemaal inbeelding is of is er toch een mogelijkheid dat ik zwanger ben? Durf geen 4de test meer doen omdat de teleurstelling wel immens groot gaat zijn als ik niet zwanger blijk te zijn... We zijn inmiddels al 1,5j aan het proberen...

Alvast bedankt!

2. Tikske

Tikske Actief lid

Jan 30, 2007
    265
    0
    0
    Thuismama
    België
    De kans is er idd dat je zwanger bent. Zeker als je 2 streepjes op testen gehad hebt. Heb je daar een foto van?
    Als je urine minder geconcentreerd is kan het zijn dat op een volgende test toch geen streepje te zien is, of als het een andere test is waar meer hcg voor nodig is.

3. Ddreamer

Ddreamer Nieuw lid

Apr 28, 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas heb ik er geen foto van. (Ben nu op het werk)
    Maar er is een andere dame die als titel "test loopt af" heeft.
    En daar kan je het mee vergelijken. De 2de test zat tussen haar eerste en tweede foto. Dus heel vaag...

Alvast hartelijk bedankt! Dit stelt me toch al een beetje gerust.

Share This Page