Vorige week vrijdag had ik ook zo'n test en cb gaf ook zwanger 1-2 aan (met octendurine). Afgelopen zondag was de test weer negatief (met ochtendurine). Nu 4 dagen later deze test (plas 1,5 uur opgehouden). Weet even niet wat ik ervan moet denken. Morgenochtend wil ik weer testen met ochtendurine
Hij is inderdaad duidelijk, maar wel raar dat hij 6 dagen geleden ook zo'n streepje gaf en daarna wit en nu weer dit. In theorie zou hij dan toch veel duidelijker moeten zijn? Of hij reageerde vorige week op je ovulatie, maar dan zou het nu al te vroeg zijn om alweer positief te testen lijkt mij. Heb je na je curettage alweer negatief getest?
Ik heb na de curretage nog ruim 4 weken positief getest. Vlak voor mijn eerste menstruatie was de test negatief en werd ik daarna snel ongesteld
Ik denk ook dat hij voor 4 dagen na je 1e test nu wel duidelijker had moeten zijn.. Maar ik zou morgen weer testen om te zien of hij oploopt
Misschien is je ochtendstreepje morgen wel veel donkerder nog..? Ochtend met avond vergelijken is niet hetzelfde.
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga inderdaad morgenochtend nog een test doen, kijken of het dan duidelijker is.
De test van vanmorgen geeft nog steeds een licht streepje. De cb geeft wel weer zwanger 1-2 aan, net als vorige week. Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest, alleen dat ik op zondag 29 januari een slijmsliert verloren ben, wat op mijn vruchtbare periode leek. Die zondag, dinsdag en vrijdag hebben we geklust en daarna bijna een week niet. Ik heb geen idee wat ik ervan moet denken, word er erg onzeker van dat ik vorige week een soortgelijk streepje had en 2 dagen later negatief testte. Vervolgens vandaag weer dit. Zou een bloedtest uitkomst bieden?
Ja een bloedtest kan aantonen of er hcg zit en hoe hoog dat is. Als er positief uit komt zou je een dag of 3 later nogmaals moeten laten prikken of er oploop is en of het voldoende is
Ik vind deze toch behoorlijk donker. Te donker voor een reactie op de ovulatie. Maar na zoveel dagen had je bijna een knaller moeten hebben. Bah. Spannend. Heb je een meedenkende huisarts? Bloedtest laten doen 2x. Dit is rete spannend zeg. Sterkte
Ik mag vanmiddag om 14:50 komen voor een bloedtest. Ze zullen het me straks wel vertellen, maar geven ze de uitslag dezelfde dag nog of moet ik wachten tot maandag? Ik heb namelijk nog nooit een bloedtest gehad voor een evt vroege zwangerschap, dus geen idee hoe het allemaal in z'n werk gaat.
Helaas geen positief verhaal van mijn kant, maar ik heb het zelfde gehad. Testen die niet echt duidelijk opliepen en pas na een week een duidelijk positieve test, maar alleen 's middags, 's morgens was hij een stuk lichter. helaas is dit een mk geworden. Ik hoop voor jou dat het gewoon een plakkertje is. Sterkte met deze onzekerheid.