spannende uurtjes zo, ik hoop dat de HA je snel gaat bellen, als ik naar je testen kijk ben ik zeer positief voor je!!! Voorzichtig van harte en ik lees graag snel een leuk telefoontje van je HA
Nou zoals ik het zie ben je hartstikke zwanger. Nu de bevestiging van de huisarts nog. Ik zeg gefeliciteerd!
Bedankt voor de lieve reacties! alvast sorry voor de lap tekst De huisarts heeft gebeld, het hcg is inderdaad van een beginnende zwangerschap! Ze heeft contact gehad met de gyn die mij in december geholpen heeft en die wilt over 1,5 week een echo maken. Ik vind het zo spannend! Aan de ene kant voelt het wat snel na de curretage, aan de andere kant ben ik dolblij! Daarnaast speelt ook de onzekerheid weer mee omdat ik niet wil dat het weer fout gaat. Toch ga ik proberen ervan te genieten! Ik heb nog 1 cb digital en die wil ik volgende week nog doen zodat ik nog een 3+ in beeld krijg, voor nu is het klaar met testen. Wij wachten bewust na de eerste echo met het vertellen aan de ouders, familie en vrienden. Zij hebben er de vorige keer een behoorlijke opdonder van gehad (vooral onze ouders) toen ze te horen kregen dat het fout zat. Super bedankt voor iedereen die een berichtje heeft gestuurd en voor me geduimd en meegeleefd heeft! Wat ben ik blij dat ik dit met jullie kan delen, ook al ken ik niemand van jullie persoonlijk.
YES!!!! Stille meelezer hier, maar houd al de hele ochtend dit topic in de gaten. Hele fijn zwangerschap!