Vrijdag 15 augustus had ik een positieve ovulatietest en ik moet zaterdag ongesteld worden nu deed ik voor de grap vandaag op een ovulatietest en hij is echt superrrr positief heb ook echt een hele erge opgezette buik..
Ik zou ook zeggen probeer eens een zwangerschapstest ik heb ook al vaker gelezen dat ovu testen positief uitslaan bij een zwangerschap ben benieuwd!
Dit is de positieve ovulatietest Ook heb ik vanmorgen een zwangerschap test gedaan van zwanger en kids en die is helaas wit is die van de kv beter? Ovulatietest was vanmorgen wel weer heel dik te zien
Wilde ik net zeggen. Ovulatietesten moet je nooit met ochtendurine doen, omdat LH 's nachts/'s ochtends altijd hoog is. Waardoor de test dus knalpositief kan zijn terwijl je geen LH-piek hebt. Beter is het om ovulatietesten 's middags te doen. Had je ten tijde van je eisprong wel 's middags met ovulatietesten getest of had je toen ook ochtendurine gebruikt? Hoop desondanks dat je op je NOD wrl positief test op een zwangerschap!
of gewoon met een zwangerschapstest testen en niet met een ovu test.. Daar zijn ze niet voor, en ja het kan voor komen dat ze dan posi worden maar het kan ook van niet.
Ik heb ook wel eens gelezen dat je meerdere pieken kunt hebben op ovutesten, misschien dat de laatste keer het eitje niet gesprongen is en zich opnieuw voorbereid.
De ovulatietesten zijn niet van sochtends ze zijn van in de middag en die van vanmorgen was mn 2de plas ik ga vanmiddag een test balen!!