Test loopt niet op. Ben best bang nu

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lolababy, Oct 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TwinWendy

TwinWendy Lid

Feb 27, 2011
    66
    0
    0
    Wauw Lolababy, gefeliciteerd! Ik zie veel gelijkenis met de 3 tests die ik nu heb gedaan, zo licht en die van vandaag lichter dan die van gisteren, en de early van de etos gisteren was pas na 30 min iets te zien... terwijl die ervoor van kv wel wat sneller, maar allemaal zo licht.. een mens zou er gek van worden. Ik durf die CB digitaal gewoon niet te doen...

2. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ja daarom reageerde ik ook bij jou hihi even geduld hebben komt vanzelf wel goed en durf ook nog geen cb te doen haha

3. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Gefeliciteerd meid! Hij loopt mooi op! :)

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Loopt mooi op :) gefeliciteerd.

5. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    Wat lopen die testen van kv slecht op zeg, net weer een gedaan maar had toch echt wel een knaller verwacht.

Zal ik van de week maar gewoon een cb digi doen want hier word ik wel erg gek van voor.
    Vind hem nu vergeleken vrijdag niet echt meer ofzo Pfff
    Foto is net gemaakt en 15 min ongeveer geleden geplast. Is dus nog nat
    Maar Gatverr vind die testen niet zo leuk meer als vroeger

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier liepen ze juist heel erg snel op. Veeeel beter dan andere testen. Action liep hier ook erg duidelijk op. Andere testen juist weer minder.

Maar als ik jou was zou ik idd gewoon een digi doen en verder dan niet meer testen. Of over een week pas ofzo. Dan heb je vast een knaller.

Niet bij iedereen loopt het even snel op.

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hoe laat heb je die test gedaan? Het kan wel een half uur duren voordat hij op de daadwerkelijke kleur is he.

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Mijn ervaring met deze zwangerschap is met de testen van de kv is dat het lang duurt voordat de streep kwam en duidelijk zichtbaar werd

9. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    Om kwart voor 10 gedaan. Hij droogt wel goed op maar hier de eerste minuten goed kijken hoor waar die bleef pff.

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Maak een half uur na de test anders nog eens een foto met de 2 testen.

11. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    Zal ik doen die controle streep is nog best nat vergeleken de andere test dus zal ik ff doen

12. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
    Bij mij waren ze ook zo met 4 weken plus 2 dagen. Het resultaat speelt nu met zijn knikkerbaan.

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Na een half uur kleurt hij niet meer donkerder bij is mijn ervaring. Dus dan zou je een foto kunnen maken, ookal is hij nog "nat".

Het gaat ook niet zozeer om de donkerheid van de streep vandaag, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat ze op blijven lopen, zeker nu er 2 dagen verschil in zit.

14. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    Komt ie

Lijkt wel wat dikker maar goed ik snap er niks meer van van deze testen haha

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ok, wellicht een optie om smiddags te testen? Sommige hebben smiddags een dusdanig groot verschil en testen dan veel beter.

Vooralsnog kan ik niet goed zeggen of dit er hoopvol uitziet. De ene test van eergisteren was wel mooi opgelopen.

Ik test ook beter smiddags.

Of als je er stress van krijgt gewoon even niet meer testen? Feit is dat je zwanger bent en feit is dat het altijd fout kan gaan (ook met knaltesten dus). Je kunt nu niet veel meer dan proberen te genieten van je zwangerschap.

16. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    Klopt helemaal vorige waren echte knallers en ging alsnog mis.
    En middag test ik niet donkerder hoor. Heb ik al getest van de week.
    Ga wel een cb halen das beter dan streepjes en dan stop ik maar met testen word er Alleen maar onzeker van

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dan zou ik idd een digi doen en dan niks meer. Die geeft 100% zeker zwanger aan (met wekenindicator) en dan gewoon niet meer testen.

18. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ga ik ok zeker doen.

Deze testen die ik nu laat zien was mijn vorige zwangerschap. De onderste was 1 dag na nod net als die ik van vandaag heb. Vind het echt een verschil haha

Vandaar dat ik zo onzeker ben

19. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Dat zegt niets hoor meid.Ik had nu pas bij 5 weken een echte knaller,donkerder dan controle streep.Ik heb al een echo gehad,en alles ziet eruit zoals het hoort,mooi vruchtzakje met embryonale delen erin en het dooierzakje al duidelijk zichtbaar.Paste precies bij toen 5+2 dagen.

20. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    Is inderdaad afwachten maar.
    Heb wel een digitale gehaald dus zal ik die morgen ochtend maar even doen.

Share This Page