Is dit een indroogstreep?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dicky34, 18 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Hallo dames :)

Ben ik weer.....

Ik voel me al bijna anderhalve week 'zwanger' ....heb al 3 prachtige kids en ik slik de pil... (al vergeet ik hem soms...)
    Moe, duizelingen, voel me 'vreemd', opgeblazen als een ballon en lage buikpijn.

Vandeweek, donderdag een test gedaan.
    Dacht iets te zien, maar misschien was het mijn wens.
    Vanmiddag weer 1, maar wat is dit nu weer? Heb er een druppel water doorheen laten lopen omdat ik hier best wel van schrok...

Wat vinden jullie???

Bijgevoegde bestanden:

2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik zie wel wat maar is geen recht streepje. Dus ik weet het ook niet. Misschien morgen nog eens een testje doen

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik vind hem te ver naar rechts staan en niet recht. Maar misschien hoort hij wel op die plek te staan. Denk niet dat hij positief is.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    #4 RoGiJuLi, 18 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2017
    Halve maan en dus negatief.

Daarbij als jij je al zolang misselijk voelt vanwege hcg zal de test echt al heel duidelijk moeten zijn.

Ook zeg je dat je wel eens een pil vergeet, maar in een eerder bericht zeg je dat je de vergeten pil dan een dag later weer inneemt.
    De pil is dus gewoon veilig geweest :)

Zo zie je de halve maan goed.
    Bekijk bijlage 528855

5. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Ok. Pfffff gelukkig. Ik schrok écht! Op dit moment hebben we de ruimte en de financiën niet.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Gelukkig dan maar ;)

7. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Als je zo graag niet zwanger wilt worden moet je misschien wat verstandiger omgaan met je pil.
    Zet een wekker of leg hem op je nachtkastje.

8. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Tja, weet je, het verlangen is er, maar de tijd is nog niet goed.

Vanmorgen wakker geworden met vieze natte zooi in bed, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat zou de klachten kunnen verklaren...:/ Ben ook meteen heel veel minder opgeblazen....

Ik hoop over een jaartje ofzo wel met een leuk bericht te kunnen komen, als we zover zijn dat ik met de pil kan stoppen.

X Dicky

Deel Deze Pagina