?? Wat heeft anticonceptie met dpo te maken Dpo is het aantal dagen na je eisprong. Maw, weet je ook wanneer je eisprong was?
nou niks, maar wilde dat alleen er even bij vermelden. niet gelijk zo'n steek onder water geven hoor daar houdt ik niet zo van. geen idee, denk 16-17 maart bij deze gelijk, nee niet gezien aan de hand van een ovulatietest ofzo en of het wel of niet kan, ja ik voel die eisprong vrij goed al 3 jaar
Dat was geen steek onder water hoor! Komt niet eens in de buurt. Aangezien je met dat antwoord reageerde op de vraag omtrent je aantal dpo, had ik het vermoeden dat je niet wist wat er met dpo bedoeld werd. Vandaar mijn vraag (met smiley notabene) en de uitleg erbij over wat dpo is. En antwoord op je topic.. 17 maart je eisprong dan ben je nu 10 dpo. Bij een innesteling op 8-9 dpo is het heel normaal dat je nu nog niks ziet op een test (dat zie je 2-3 dagen na de innesteling pas). Er is dus nog steeds kans op een 2e streep.
Ok! Niet helemaal zeker dus, maar als je gevoel klopt ben je ongeveer 10dpo. Maar 8dpo kan dus ook nog. Dan was ‘t misschien echt nog vroeg en kun je over een paar dagen nog eens testen. Het kan nog alle kanten op! Succes ermee
ik reageerde nogal heftig, was niet nodig. mijn excuses. dank je wel voor de uitleg. we zijn er ook niet mee bezig en een 3e zou erg onverwacht zijn. weet dat de kans elke maand aanwezig is als je niks gebruikt. is 12-13 dpo dan beter om te testen of nog later?
Ik ga morgenochtend weer een test doen of kan dat nou vanavond ook al..., nog niet ongesteld Als het nou geen zwangerschap is, dan is het de 1e keer in 3 jaar tijd dat het dan zomaar een week later is, echt nog nooit gehad. Behalve met een zwangerschap dan Nog nooit een x overgeslagen...