hallo dames goedenmiddag ik zit hier te denken, we zijn nu 10 maanden bezig voor een 2e kindje, ik heb eind april een mk gehad, mn lichaam moet daardoor denk ik nog op orde komen, want tot op heden is het niks geworden.. ik heb al voor mijn mk een zeer onr cyclus waardoor ik op advies 2x per dag moet testen met ovulatietesten.. ik heb ook sinds 6 maanden een korte luteale fase van 6-9 dagen.. nadat ik met mijn man heb gepraat over de hele situatie ben ik gaan denken ""mischien even niet meer met ovulatietesten beginnen deze aankomende cyclus" even mijn lichaam laten bekomen en het maar even aanzien?! als ik dit zo schrijf voel ik me er wel rustig en ok bij! we willen dolgraag een 2e kindje, maar echt mn lichaam is van slag. ik begin op dag 8 na mn eisprong allerlei ""zwangerschaps verschijselen""te krijgen. ik raak er van in de war en gooi er teveel zwangerschaps testen tegenaan.. en dan pas na 4 dagen word ik daadwerkelijk ongesteld! tsja mn dochtertje word 2 december 2 jaar dus leeftijdsverschil zit er toch wel tussen! ik ga wel als ik volgende maand weer een korte lf heb terug naar mn huisarts! om doorverwezen te worden
Als ik jou was, zou ik het inderdaad even rustig aan doen. Heb ook een jaar lang iedere maand tientallen testen gebruikt, de laatste maanden niet meer en ineens zwanger (met de instelling 'als het komt, dan komt het') Wil natuurlijk niet perse zeggen dat het bij jullie ook zo gaat, maar je zou het natuurlijk gewoon even aan kunnen kijken. Succes meid!