Lieve Dames!! Ik heb vandaag 2 testen gedaan en allebei zijn heel erg positief alleen heb ik gisteren wel een beetje bloed verloren maar het is daarna opgehouden en ben nu nog steeds schoon.. Wat betekent dat ? Moet ik me zorgen maken? want test geeft aan dat ik wel zwanger ben en het is van clear bleu dus hoe zeker is het ??
als je positieve test hebt zul je zwanger zijn bloed verliezen kan zolang er maar geen stolsels bij zijn en je krampen krijgt. laat bloed testen bij de ha
Je hebt een positieve test en bent zwanger. Het bloed kan betekenen dat het een miskraam kan zijn maar het hoeft niet! Als het rood bloed is met stolsels dan ziet er niet zo goed uit maar oud (bruin) bloed kan nog van baarmoederhals zijn (gesprongen vaatje) of innesteling oid. Als het bij een klein beetje blijft dan zou ik me niet te veel zorgen maken. Ik heb de eerste weken regelmatig wat bruinig bloed verloren. Ik heb wel 8 action testen gekocht en heb om de 2 dagen getest om te zien of de streepjes donkerder werden en gelukkig gebeurde dat en was alles bij de echo in orde. Misschien kun je wat testen halen om te kijken of je hcg stijgt.? Heel veel succes en geluk!
Bij mijn zwangerschap ook rood bloedverlies gehad en ons manneke is alweer bijna 8 maanden! Gefeliciteerd
Vooral geen zorgen maken meid, wat jij beschrijft komt vaak voor! Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!
Dankjewel dames!! Inmiddels heb ik ook contact gehad met mijn huisarts en ze heeft bevestigd dat ik dus zwanger ben Ik ben nu helemaal happy.. Dankjullie wel iniedegeval
Gefeliciteerd!!! en maak ej neit teveel zorgen om het bloed, er zijn veel die wat bloed verliezen zolang het geen stolsels zijn en je er geen kramp bij hebt niet druk maken je kan altijd bij de vk of ha terecht voor vragen wens je een goede zwangerschap
Dankejwel! ik ben nu echt in de wolken.. Me man is ook helemaal happy ... Ik zal indd spoedig contact opnemen met een vk. En hopelijk op een spoedig gezonde zwangerschap
Ik heb ook een paar keer bloedverlies gehad tijdens de zwangerschap, hoeft niets te betekenen.. Gefeliciteerd en ik duim op een plakker natuurlijk!