Hallo dames. Ik ga voor het eerst ovulatietesten gebruiken omdat ik niet weet wanneer mijn ei is zie onderschrift ( geen constante cyclus) nu heb ik de ovulatietesten van sensitest gekocht, heeft iemand ervaring met die van sensitest? Alvast bedankt.
Haha, ja. Ik heb er 5 gebruikt rond mn ovulatie. Streepje afwezig, steeds donkerder, streepje weg + je-weet-wel = bijna 11 weken zwanger Ik heb na mijn MA eerst een half jaar zo geprobeerd, na de ovu test meteen zwanger. Ik ben dus fan
Vorige keer ook na gebruik eerste ronde met ovulatietest van sensitest meteen zwanger Deze keer zal het nog moeten uitwijzen hihi
Ik heb altijd twee streepjes, een donkerder dan de ander dus ik moet altijd goed kijken.. :s. Heb nu cb digitaal met smiley. Ideaal kan niet missen. Maar die zijn wel prijzig
Bedankt voor de reacties ik ben erg benieuwd hoe het gaat. Ben wel blij dat er goeie reacties over zijn
Ik ben net begonnen met de testen! En ben zeer tevreden! Hopelijk heb ik na een eerste ronde ovulatietesten ook een positieve zwangerschapstest in mijn handen . Veel succes!!
ja dit berichtje wilde ik ook net plaatsen met de zelfde vraag, en als je een posiovutest heb moet je dan klussen of de dag erna en de dag zelf?
Ervoor, erna en erop Het handigste is al daarvoor beginnen. Het meet je LH, die stijgt vóór je eisprong, dus als ie weer daalt springt je ei of is ie net gesprongen. Dat is het voordeel van wat meer dagen testen, bij sensitest zie je de streepjes donkerder worden. Ik heb doorgetest tot het streepje weer weg was... Je moet dus wel ongeveer weten wanneer je ovulatie is. Op de gebruiksaanwijzing staat dat je heel vroeg moet beginnen na je menstruatie, maar dat vond ik overdreven. Maar dan wel het risico lopen dat je je ei mist natuurlijk.... Je kan het beste beginnen met je-weet-wel (klussen doen wij aan het huis ) voor de ovulatie dus, zaadjes blijven ongeveer 2-3 dgn actief