Hoi ladies! Wij zitten in ronde 3 en dit was de eerste ronde met ovutesten. Gistermiddag had ik een bijna positieve test en gisteravond knalde hij ervan af. Toen ik net teste was het streepje alweer wat lichter. We hebben gisteravond geklust en willen vanavond ook nog klussen. Zou dat genoeg zijn? Hieronder het rijtje testen (ze zijn behoorlijk opgedroogd en niet meer zo fel als gister) Liefs pindatjuh
Dit is trouwens de ovutest van gistermiddag, daar heb ik na 10 minuten een foto van gemaakt, helaas heb ik die van gisteravond niet op de foto...
Zo opgedroogd is t erg lastig te zien, vind m nog niet echt knallen. Je kunt de test die gister volgens jou knalde even onder de kraan houden, dan wordt het weer duidelijker. Plaats daarna anders even een fotootje ervan
Ze drogen inderdaad vrij snel op en dan zie je het minder. Ik denk dat je je knallers inderdaad gisteren hebt gehad. Die van mij zien er ook zo uit na een tijdje liggen . Of het genoeg zal zijn kan ik niet zeggen . Ik neem meestal liever het zekere voor het onzekere en zou dan morgenavond nog een keer .
Zo is het alweer een stuk duidelijker ja! Denk dat de knaller wel geweest is, hoewel ze bij mij vaak nog net wat meer knallen. Maar klopt het wel met je vorige cycli? Deze zal dan zo ongeveer rond de 30 dagen zitten als je LF gewoon 14 is. Spannend hoor, succes weer voor deze ronde!