ovulatietest positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door pindatjuh, 5 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Hoi ladies!

Wij zitten in ronde 3 en dit was de eerste ronde met ovutesten. Gistermiddag had ik een bijna positieve test en gisteravond knalde hij ervan af. Toen ik net teste was het streepje alweer wat lichter. We hebben gisteravond geklust en willen vanavond ook nog klussen. Zou dat genoeg zijn?
    Hieronder het rijtje testen (ze zijn behoorlijk opgedroogd en niet meer zo fel als gister)

Liefs pindatjuh

2. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Dit is trouwens de ovutest van gistermiddag, daar heb ik na 10 minuten een foto van gemaakt, helaas heb ik die van gisteravond niet op de foto...

3. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Zo opgedroogd is t erg lastig te zien, vind m nog niet echt knallen. Je kunt de test die gister volgens jou knalde even onder de kraan houden, dan wordt het weer duidelijker. Plaats daarna anders even een fotootje ervan :)

4. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Bij mij zagen ze er volgens mij ook zo uit... Maar vind het moeilijk om te bepalen van een foto...

5. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ze drogen inderdaad vrij snel op en dan zie je het minder. Ik denk dat je je knallers inderdaad gisteren hebt gehad. Die van mij zien er ook zo uit na een tijdje liggen :).

Of het genoeg zal zijn kan ik niet zeggen ;). Ik neem meestal liever het zekere voor het onzekere en zou dan morgenavond nog een keer :D.

6. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Bedankt voor de reacties dames!
    Ik zal dat straks even doen en dan zal ik een foto plaatsen ;)

7. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Hier de foto van de ovulatietesten waar ik wat water op heb gedaan

Liefs, pindatjuh

8. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Zo is het alweer een stuk duidelijker ja! Denk dat de knaller wel geweest is, hoewel ze bij mij vaak nog net wat meer knallen. Maar klopt het wel met je vorige cycli? Deze zal dan zo ongeveer rond de 30 dagen zitten als je LF gewoon 14 is.
    Spannend hoor, succes weer voor deze ronde!

9. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Mijn vorige cyclus was inderdaad ook 30 dagen, dus dat zal weer hetzelfde zijn deze maand. Bedankt ;)

Deel Deze Pagina