Hoi iedereen, Afgelopen dinsdag heb ik voor het eerst positief getest, besef is er nog niet helemaal, maar dat komt nog wel Nou was ik een beetje aan het rondkijken.. Ik ben nl zoo nieuwsgierig of het een jongetje of meisje wordt Ik kwam terecht bij een schema van de Chinese kalender, waar je naar de maand + leeftijd kijkt, opzich wel duidelijk... Maar.. Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 23 oktober toen was ik 27. Maar de bevruchting was wrs rond 5 november (en toen was ik net 5 dagen 28 jaar oud).. Moet ik nou bij de Chinese kalender bij oktober kijken en 27 jaar kijken, of bij november en 28 jaar? Hopelijk kunnen jullie mij helpen X x
Bij mij klopte het helemaal niet. Volgens de kalender zou ik nu toch echt een jongetje in het bedje moeten hebben liggen. Toen ik vanmorgen nog checkte was het 100% een meisje Zo'n kalender is voor de leuk, en toevallig als het uitkomt. Maar ik geloof er niet in. Net zoals horoscopen ed.
Hier klopt ie niet hoor! Volgens de kalender krijgen we een meisje, terwijl het kindje toch echt een groot ding tussen zn beentjes heeft zitten
Ik zou bij november 28 jaar kijken. Omdat in die maand de bevruchting is. Overigens hier kloptte de kalender 2x niet. Zou 2x een meisje hebben maar zijn toch beide echt jongens
Eerste keer klopte het niet, tweede keer wel. Er zijn verschillende kalenders in omloop Dus of het klopt ligt aan het feit op welke kalender je kijkt!. Dus inderdaad, 50/50 dat het wel of niet klopt. Als je het mij vraagt is het dus gewoon onzin.