Test MvM

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Wen1975, Jan 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over de testen van MvM. In mijn album staat de test van MvM van 30-12. Vandaag moest ik die overnieuw doen omdat deze nog licht. Maar vandaag was hij hetzelfde als woensdag. Terwijl donderdag en gister heb ik nog een test van kv 2 voor 5 gedaan en dat waren gewoon knalstrepen. Bijna net zo donker als de controlestreep. Ik snap er nu niets meer van, betekent het nu dat het toch niet goed zit? Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen, ik word gek van die onzekerheid. :(

2. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Hoi Hoi,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, met de mvm testen, maar als jij knalstrepen hebt bij de kv test hoef je je helemaal nergens zorgen over te maken hoor!

3. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

May 24, 2007
    1,849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    mvm testen hebben meer hcg nodig, ls kruidvat ervan afknalt zit het echt wel goed hoor!! en het licht er ook maar net aan hoeveel je gedronken heb!

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

je eigen niet druk maken hoor
    ik denk dat het zeker goed zit vooral als je bij de kruidvat testen mooi knal testen hebt...
    mvm hebben echt meer hcg nodig

5. Trees

Trees Niet meer actief

Ik had exact hetzelfde bij de MvM-test. Ik heb er zelfs een spoedecho om gehad :), maar helemaal niks aan de hand. De kleine doet het gewoon hartstikke goed en de test van MvM ligt nu fijn bij het vuilnis!

Kruitvat gaven hier ook knalstrepen en ik zou daar gewoon op vertrouwen (had ik ook moeten doen ;)).

6. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Las dat je een vmk hebt gehad, meid sterkte nog..

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

o nee wat lees ik nu sterkte lieve schat

Share This Page