yessss ik heb eindelijk een keer een knal-positieve ovutest.. Als we vanavond gaan klussen, zijn we dan nog op tijd?? Ik hoop het zo!
Gevonden8) De piek komt toch voor de eisprong? Hoe dan ook, klussen!! niet geschoten is altijd mis! Succes, Gwen
ja hoor klussen is de boodschap! je ei gaat nu binnen de 24-48u springen dus zou zelfs nog zeker minstens 2 dagen klussen
okee! En ik heb vandaag echt een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Alsof ik heel erg spierpijn daar heb. Zou dat iets met mijn ei te maken hebben? Kan niet echt zeggen dat ik het maar aan 1 kant voel..
hhmzz da weet ik niet ... ik voel mn eisprong nooit , merk t alleen achteraf dat ik last heb van mn boobies en dat mn temp omhoog is
Joehoe mamavanbrandon, hier nog eentje die helemaal hyper is van een knalpositieve ovutest vanmorgen Was voor mij echt de allereerste keer en ik sprong een gat in de lucht, alsof ik hiermee de bevestiging kreeg dat mijn ouwe lijf het nog wel kan Heb mijn mannetje al gemaild dat hij op tijd naar huis komt vanavond en dat we waarschijnlijk dan wat later eten Jullie ook veel klusplezier de komende dagen
Hahaha, ik moet om je lachen.. Ik heb ook nog nooit zo'n positieve gehad als vanochtend, dus ik was ook errug blij! Nu maar hopen voor ons dat het raak is na deze eisprong!