Test MvM niet zo donker

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Brix, Jan 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brix

Brix Fanatiek lid

Jan 25, 2009
    1,969
    0
    36
    Vandaag heb ik een zw.test van MvM gehad. Deze was niet zo donker als ik gehoopt had. Mijn testen van KV 2v5 zijn veel donkerder.
    Is dit erg? Moet ik me nu zorgen maken? Zijn er hier meer dames die een lichte test hadden van MvM?

Hier een foto van de test:

View attachment 47118

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Nee hoor, de testen van MvM hebben veel hcg nodig om positief te worden!
    En je hebt ook al een goede echo gehad, dus volgens mij kan je gewoon gaan genieten hoor ;)

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    nee hoor de testen van MVM hebben gewoon echt andere hoeveelheid hcg nodig

4. Eclipse

Eclipse Bekend lid

Dec 24, 2009
    544
    0
    0
    Ik heb vrijdag ook de test voor MvM. Ben benieuwd! Wel al fijn om te weten dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken..

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

No worries! Mijn test van MvM was ook veel lichter dan mijn kv 2 voor 5 testen en ik ben gewoon nog zwanger.

6. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik had ook een redelijk lichte MvM test, en kijk naar mijn banner.
    Nothing to worry about!

7. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Mijne was toevallig best donker, maar, het is ECHT een feit dat die van MvM extra ONgevoelig zijn.

Die prachtige echo zegt veel meer dan hoe donker een test is, echt. Zei de informatrice dan dat hij te licht was ofzo? Dat kan ik me niet voorstellen, hij is misschien niet zo donker als een gevoeligere test (wat logisch is), maar hij is superpositief. Want je bent superzwanger ;)

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    De mijne was ook licht, lichter dan die van jou en bij mij liep het wel uit op een vmk. Maar het schijnt waar te zijn wat ze zeggen over de testen van MvM dat deze veel meer HcG nodig hebben, dus zou me helemaal geen zorgen maken.

9. Brix

Brix Fanatiek lid

Jan 25, 2009
    1,969
    0
    36
    @ Evenstar: Nee, de informatrice zei dat ie goed was. Ik maak me niet heel druk om die test, maar ik had 'm bij bijna 9 wkn wel donkerder verwacht...

10. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

Nov 14, 2009
    187
    0
    0
    Bij mij komende ze nu komende vrijdag testen, mijn eigen testen worden nu ook steeds donkerder...
    's Ochtends heb ik eerst de 1e echo....

11. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ja, kan ik me voorstellen. De concentratie van je hCG in de urine kan trouwens ook nogal verschillen afhankelijk van wat je eet en drinkt.

Zwangerschapstest | Zwanger Worden .NU

Hier staat een goed overzicht, en kan je ook zien wat het gigantische verschil is tussen een MvM test en een normale test. Normaal reageert een test (dwz er verschijnt een streep, los van hoe donker die is) bij 50mU/l hCG, de test van MvM bij 5000mU/l hCG! Nogal een verschilletje ;)

12. Brix

Brix Fanatiek lid

Jan 25, 2009
    1,969
    0
    36
    Hey thanx voor deze info, Evenstar! Ik wist wel dat de testen van MvM minder gevoelig waren, maar dat ze zoveel hCG nodig hadden, dat wist ik niet :$.
    Ha, dan is mijn streep gewoon lekker een duidelijke streep :p.

13. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    elke test is weer anders, geen zorgen over maken maar lekker genieten

14. Eclipse

Eclipse Bekend lid

Dec 24, 2009
    544
    0
    0
    Dan heeft die van MvM echt wel veel nodig :eek:. Eigenlijk wel logisch omdat het voor iets gebruikt wordt uiteindelijk.

Share This Page