Zou het deze keer dan goed gaan?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by IJsthee, May 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. IJsthee

IJsthee Bekend lid

Feb 23, 2014
    711
    0
    0
    Hoi meiden,

Vandaag of morgen is m'n NOD (vandaag cd28), maar ik heb al een paar dagen duidelijk positieve testen (ook al had ik me voorgenomen niet te vroeg te testen, maar dit keer wist ik gewoon dat het raak was).
    Ben aan de ene kant blij omdat het zulke duidelijke streepjes zijn, aan de andere kant echt zooooo ontzettend bang dat het weer misgaat.
    Denken jullie dat zulke streepjes aangeven dat het er op dit moment goed uitziet? Ze zijn in het echt wat rozer en donkerder heb ik het idee.

Attached Files:

2. Jannieke

Jannieke Bekend lid

Dec 28, 2006
    532
    0
    0
    Die is mooi!!!

3. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    het zijn in ieder geval duidelijke strepen. Meer dan dat kun je nu niet krijgen. Ik hoop van harte voor je dat het goed blijft gaan!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

5. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    1,421
    1
    38
    Randstad
    Duidelijke strepen in ieder geval! Ik duim dat t goed mag blijven gaan!
    X

6. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Hoi lieve Ijsthee, ziet er inderdaad goed uit!! Van harte gefeliciteerd. Niemand kan je garanties geven of het goed blijft gaan en die onzekerheid en angst zijn heel normaal als je al een mk gehad hebt.

Maar gelukkig gaat het vaker goed dan niet. En als je gaat rondvragen, zijn er zooooooveel dames, die een miskraam hebben gehad en daarna gewoon een goede zwangerschap hebben gehad. Je mag als je een mk gehad hebt, wel al eerder een echo, dus dat is ook heel fijn. Ik hoop dat je een beetje kan genieten. Nu ben je zwanger totdat het tegendeel bewezen is ;)

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Duidelijke testen hoor!!

Helaas geeft een streep niet aan of je een mk krijgt of niet, kan bij een dunne streep, maar ook bij een vette streep..

Hij is in ieder geval positief, en daar gaat het om!! Gefeliciteerd!
    En hopelijk kan je een beetje genieten!

8. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Mooie streep! Ik hoop dat het goed blijft gaan. Gefeliciteerd!

9. mamsam

mamsam Bekend lid

Mar 25, 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!
    ik heb zo een zelfde action streep, misschien ietsie donkerder. morgen bellen, heb al afspraak online gemaakt voor termijn echo maar bedacht me later dat ik ook een afspraak bij de gyn moet vanwege ks en mk... wie weet eerder een blik naar binnen

10. IJsthee

IJsthee Bekend lid

Feb 23, 2014
    711
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties, doet me goed.

@junior1: klopt, ik hoor en lees nu inderdaad hoe vaak het voorkomt, en dat het risico er nou eenmaal bij hoort, en dat het niets zegt over de slagingskans van een volgende. Maar voel ook dat ik er op een of andere manier nu vanuit ga dat het weer misgaat, lekker irrationeel. Ik ga in elk geval proberen om er toch van te genieten. En van de week maar eens bellen of ik eerder terechtkan voor een echo.

@mamsam: ben je al 7 weken? Dan zou je al wat kunnen zien toch? Spannend, hoop dat je gyn al eerder een echo voor je maakt!

11. mamsam

mamsam Bekend lid

Mar 25, 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    we gokken dat we zeven weken zijn.... 31-12 mk gehad... daarna maar 1x ongi geweest 5-2. begin april test gedaan die was nega. misschien te vroeg? en terug kijkend op mn klachtjes gok ik dat ik nu 7 weken ben... hoop het ;)

12. IJsthee

IJsthee Bekend lid

Feb 23, 2014
    711
    0
    0
    Spannend! Wel bijzonder dat het zo snel na een mk weer raak kan zijn. Ik hoop voor ons dat ze blijven plakken dit keer ;)!

Share This Page