test na 2 uur ineens positief?

Discussion in 'Zwanger worden' started by zonnetje1993, Jan 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

Jan 14, 2014
    165
    74
    28
    Beste iedereen,

ik heb 2 uur geleden een zwangerschapstest gedaan.. hij was negatief dus heb em aan de kant gelegd.. nou pak ik em net en zie ik ineens een 2e streepje? iemand ervaring?

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Test moet je binnen de afleestijd aflezen. Staat niet voor niets in de bijsluiter. Alle uitslagen na de afleestijd zou ik dus ook niet te veel waarde aan hechten.

3. dopneusje

dopneusje Niet meer actief

als je voor NOD test kan het zo zijn dat de test pas buiten afleestijd donkerder kleurt, dat heb ik ook gehad en je ziet het resultaat :D

Afleestijd is dus niet bij elke test leidend...........dus ik zou zeker morgen of overmorgen nog een keertje testen hoor, succes!!

4. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

Jan 14, 2014
    165
    74
    28
    dankjewel dopneusje! heb indd te vroeg getest.
    jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap! geniet ervan!

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Welke test is het en heb je een foto? Wel spannend vind ik dat er toch iets verscheen. Maar inderdaad, nog even afwachten en morgen of overmorgen opnieuw testen!

6. famke89

famke89 Fanatiek lid

Oct 9, 2013
    1,495
    375
    83
    Female
    Same here! Dus helemaal mee eens :)

7. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

Jan 14, 2014
    165
    74
    28
    hey jeetjeb,

heb met 2 v 5 van de etos getest.
    ik krijg em niet goed op de foto, streepje is licht!

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh jammer! Was wel nieuwsgierig :)
    Hoeveel dagen voor de NOD zit je?

9. Stay calm

Stay calm Actief lid

Jan 7, 2014
    439
    0
    0
    Om je onzekerheid weg te nemen zou ik gaan voor de digitale test met tekst in plaats van streepjes. De clearblue met conceptie indicator.

Mijn ervaring met streepjes is dat ook vage streepjes twee verschillende dingen kunnen betekenen.
    Heb twee keer een test gedaan met streepjes. Waarvan één duidelijk niet zwanger was en de ander had een vaag streepje.
    Huisarts vertelde bijna zeker te weten dat ik zwanger zal zijn, maar uiteindelijk met bloedonderzoek is gebleken dat ik niet zwanger was.
    Dus ik vertrouw geen streepjes meer ;)

10. Stay calm

Stay calm Actief lid

Jan 7, 2014
    439
    0
    0
    Om je onzekerheid weg te nemen zou ik gaan voor de digitale test met tekst in plaats van streepjes. De clearblue met conceptie indicator.

Mijn ervaring met streepjes is dat ook vage streepjes twee verschillende dingen kunnen betekenen.
    Heb twee keer een test gedaan met streepjes. Waarvan één duidelijk niet zwanger was en de ander had een vaag streepje.
    Huisarts vertelde bijna zeker te weten dat ik zwanger zal zijn, maar uiteindelijk met bloedonderzoek is gebleken dat ik niet zwanger was.
    Dus ik vertrouw geen streepjes meer ;)

Test niet te vroeg ;) huisarts raad aan te testen bij 4 dagen overtijd ;)

11. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

Jan 14, 2014
    165
    74
    28
    ja streepjes zijn ook niet echt me ding.. weet nooit wat t nou is.. haal maar een digitale in huis. ik zit nu 5 dagen voor mn nod, veel te vroeg ik weet het maar ik kon het niet laten haha

12. dopneusje

hoi hoi,

ben even benieuwd hoor :D, heb je nog getest vandaag??

13. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

Jan 14, 2014
    165
    74
    28
    nee vandaag niet meer dopneusje! wacht maar even tot me nod.
    werd wel wakker van de pijn in mn borsten vannacht maar heb nog wel wat bruinig verlies in me inlegkruisje.. dus ben benieuwd

14. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

Jan 14, 2014
    165
    74
    28
    ik verlies nog steeds licht wat bloed, dus ga er maar vanuit dat het gewoon bij mn menstruatie hoort

15. dopneusje

nou die pijn in de borsten is wel hoopvol, zeker als je er wakker van wordt........maar helaas nog niet echt duidelijkheid dan, succes en ik hoop dat je snel een mooie positieve test hebt :)

16. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

Jan 14, 2014
    165
    74
    28
    zie net kleine paarse spatadertjes op mn buik.. is dat herkenbaar?

17. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

Jan 14, 2014
    165
    74
    28
    net weer een test gedaan en hij was negatief.. bloed nog steeds licht.. maar wachten op nod maandag

Share This Page