Gisteren was mijn nod en ben ik niet ongesteld geworden. Maar dat kan, verder niet te veel bij nagedacht, nou vooruit toch wel maar ik dacht van niet gewoon. Nou heb ik al een paar dagen last van lage rugpijn en zweette ik mij kapot vannacht. Dus vanmorgen toch een test gekocht. En er was gelijk een streepje.. Hij droogt prachtig op.. Eerste foto is terwijl hij doorliep ( die is niet zo duidelijk) nog 2e foto is na een kleine 10 minuten en hij is nu nog duidelijker... Dus geen twijfel hier.. Maar wat spannend. Pluspunt is dat het hcg niet vaak zo duidelijk is rond nod.. Angst is dat het al zo vaak is misgelopen... Duimen jullie mee ( gebedje mag ook)
Wow, wat een mooie streep! Zeker geen tuur-variant. Duim en bid zeker met je mee dat het goed mag blijven gaan! Van harte!
Bedankt iedereen! Geen tuur nu is een goed teken toch? Ben zo gespannen nu... Mijn man ook.. Moeilijk om nuchter te blijven
Je hebt wel vaker gepost met licht positieve testen, waarbij het niet voed afliep, maar ik geloof niet dat ik ooit zo'n mooie test bij je heb gezien rond nod! Ziet er echt goed uit!!!
JA! Ik duim voor je! Je handtekening vraagt om aangevuld te worden na die lange periode met veel verdriet. Maar nu gefeliciteerd want die is heel duidelijk. Mooie test voor NOD!
Dank je wel... Ik heb nog 1 test uit dit pakje en daarna koop ik ook niks meer heb ik mijzelf beloofd.. Wil mij niet helemaal gek maken.. Deze is met normale urine gedaan.. Dus niet in de ochtend.. Wanneer zal ik de laatste doen? ( nu hij er toch is zal ik er overheen plassen ook)
In ieder geval niet meer vandaag! Als het je lukt zou ik wachten tot maandag ochtend. Dan moet hij een stuk duidelijker zijn.
Oh wauw!!! Gefeliciteerd! ik zal je in mijn gebed meenemen. Je onderschrift heeft me al zo dikwijls geraakt. 10.000 redenen tot dankbaarheid!!!! Prijs de Heer o mijn ziel.