Hoi mensen Ik heb een dubbel gevoel ik heb woensdag 3 testen gedaan en ze gaven alle 3 zwanger aan.vandaag dacht ik ik doe er een om aan mijn schoonouders te geven maar nu gaf hij 1 streepje aan heeft iemand hier ervaring mee want het maakt mij een beetje ongerust toch wel. Groetjes Pascalle
Ik zou er morgen met ochtendurine nog een doen.. Als die weer negatief is ben ik bang dat het mis is.. Ben ook wel benieuwd wat voor testen je hebt gebruikt!
Hoi maybee Ik had de eerste keer woensdag een hele goedkope van kruidvat die was positief maar ik kon het niet geloven dus deed ik clearblue die gaf aan zwanger. Vandaag deed ik eerst de goedkope die was negatief daarna clearblue die gaf een streepje aan maar nu zie ik toch een dun streepje dus nu weet ik het niet meer haha .weet niet hoe je foto s erbij moet doen lukt me niet.
Hoi hoi Ben zo blij heb toch een test gedaan van cleareblue met tekst en daar kwam dit uit . Nou duidelijker kan effen voor mij niet.haha
Gefeliciteerd! Ik had precies hetzelfde. Had goedkope testen van kruidvat, maar twijfelde. Toen die clearblue met plusje maar werd ik nog niet van overtuigd! Toen gauw naar de drogist voor de dure clearblue en toen stond het er gewoon, ZWANGER! Geniet ervan!
Sim88 Jij ook gefeliciteerd en ja het was precies zoals jij beschreef gegaan. Heel veel succes en plezier natuurlijk tot snel.
Hoi sim88 Ik zie dat jij ook zo n leuke babyticker hebt maar ik krijg het niet voor elkaar hoe heb je het gedaan als ik vragen mag. Pascalle
heerlijk duidelijk he die test daar kun je mooi niet meer om heen, met al die streepjes ben je altjd bang staat ie er nou wel of niet gefeliciteerd
Heb het via deze site gedaan Free Tickers: Pregnancy Tickers, Baby Birthday Tickers, and More - CafeMom En dan wijst het zichzelf wel, mocht het niet lukken dan stuur maar privé berichtje dan wil ik het ook wel voor je doen. Maar lukt wel denk. Is het ook jullie eerste kindje?