Test na aantal dagen niet veel donkerder

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sannie1981, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Sinds zondag weet ik dat ik zwanger ben, heb toen 2 testen gedaan, waarbij een licht streepje te zien was. maandag de digitale test gedaan en die gaf aan zwanger. vandaag ( vrijdag) weer een kruidvattest gedaan en die gaf weer een streepje aan, wel wat duidelijker dan de vorige, maar geen knalstreep hoor.

Moet het echt een knalstreep zijn??

gr sannie

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier vind je foto's van mijn testen van de eerste week, zoals je ziet niet echt knalstrepen maar ben nu toch echt al bijna 38 weken zwanger...[​IMG]
    Maar het antwoord is dus: nee!

3. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb na 4 dagen de 2e test van kv gedaan.
    En ik moet zeggen dat je bij mij weinig verschil ziet.
    Ik had ook verwacht dat ie wat donderder zou zijn dan de 1e.
    Maarre niet echt dus.
    Ik heb even overwogen om nog een pakje te halen,
    maar ik heb me, tot nu toe, in kunnen houden.
    Ik probeer er nu maar op te vertrouwen dat het goed zit.

Liefs Gwen

4. jonibra

jonibra Niet meer actief

Hey Sannie,

Ik zal me maar niet al te veel zorgen maken hoor.
    Bij mn jongste was mn test gelijk duidelijk en bkleef gewoon ong t zelfde, uiteindelijk wel iets donkerder maar echt niet zo dat ie iedere keer 2x zo donker was.
    Mn laatste zwangerschap is helaas misgegaan...
    Maar toen teste ik eerst met een hele dikke streep op nod, de dag erna net zo en posi met een dige test maar gelijk de dag daarna was mn streepje veel en veel lichter.
    Toen heb ik 's avonds nog testen gehaald bij het kruitvat en die de volgende ochtend gedaan (had eerst sensitest) maar daar was eigenlijk al zo goed als geen streepje meer op te zien, echt alleen als je m in het ligt hield en draaide.
    Dus mijn ervaring is dat het dan echt wel gelijk heel duidelijk is.

Liefs mij

5. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Bij mij was het helaas wel dat de kv zelfs na 3 dagen iets donkerder werden maar niet veel donkerder op een gegeven moment bleef het ook hetzelfde de digi cl en digi indicator zeiden wel dat ik zwanger was 1/2 weken,maar het werd toch een vmk...:(

Ik hoop vanuit me hart dat jouw hcg gewoon langzaam opbouwt,want het is zeker niet leuk..

Oja en gefeliciteerd en probeer gewoon posi te blijven,

Liefs S

6. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Streep = streep = zwanger!
    Was erg nieuwsgierig hoe dik de streep zou zijn bij 9 weken zwangerschap: die was nog lichter dan de eerste.
    En heb een super echo gehad en zit echt bomvol hormonen.
    Het zegt dus niets.
    Stop met testen. Als het niet goed zit kom je daar echt niet zo achter...

Succes ermee!

7. Loe

Loe Niet meer actief

Mamadaisy, dat mag je niet zeggen wat mij betreft. Vind het erg pijnlijk dat je dit zo meldt. Bij mij werden de testen lichter en ik heb WEL een miskraam gehad en het DAARAAN gemerkt. Dus zeg alsjeblieft niet zomaar zoiets, zonder dat je dat met feiten aan kunt tonen. Bij mij bleken de lichter wordende testen het begin van de miskraam. Aangetoond in het ziekenhuis.

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Kijk maar even in mijn foto albums (album van 19 jan staat een overzicht van de testen).
    Had 9 jan een superlicht streepje, om de 3 dagen ofzo telkens weer een test gedaan, en hij wordt ook steeds donkerder,
    en pas 10 dagen later, was het teststreepje even donker als de controlestreep.

9. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    @ Loe,

excuus als ik iets opgeschreven heb wat pijnlijk is voor jou.
    Was niet zo bedoeld.
    Maar mijn verhaal blijft hetzelfde. Heb ook een miskraam gehad waarbij het streepje een knalstreep bleef.
    Dus wat mij betreft zegt het streepje niets.

10. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    @ Loe
    Ik ben het helemaal met je eens heb het nu 2x meegemaakt dat de test licht bleef en lichter werd,en zo ook bij mijn zusje 3x zelfs.En als je meteen een goed donker test heb kan het zelfs ook voorkomen dat je vmk krijgt,maar bij een goed roze/blauwe streep maak je ,je gewoon minder zorgen,maar als je 9 dagen achter elkaar een zelfde lichte streep aanhoud is het wel stressen en zo was het bij mij,tot ik ging bloeden en de streep nog wazig aanwezig was...:(

Deel Deze Pagina