Hi! Ik wil nog even het verhaal van een vriendin toevoegen. Zij heeft na een miskraam nog 4 weken positief getest en werd in die periode gewoon ongesteld (dag 27), wat dus wel een eisprong aangeeft. Wij kregen ongeveer tegelijk een miskraam en ik testte al snel weer negatief, we hebben het er uren over gehad..!! Ik ga je het stomste advies echt geven; even afwachten en woensdag opnieuw testen.
Haha, geen stom advies hoor Had vanochtend met ochtendurine gedaan en die was bijna hetzelfde als het al niet lichter was. Dus denk dat het gewoon nog van vorige zwangerschap is
Zijn ook genoeg dames die na miskraam niet meer ongesteld worden en gelijk weer zwanger zijn dus eisprong kun je echt wel gehad hebben zou gewoon ff doortesten en kijken of die oploopt
Vervelend van je miskraam Ik denk oud hcg.. Duurde bij mij ook lang en na 35 dagen werd ik weer ongesteld. Toen duurde het nog een tijd voor alles weer "normaal" was. Na mijn bevalling was het eerder op de rit Ik las destijds veel verhalen over in 1x weer zwanger maar dat is eerder een uitzondering Succes! hopelijk snel zwanger van een plakker!