Test na curettage.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door AKOEKKOEK, 28 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Kijk, dat is info waar ik wat mee kan. Bedankt dames!

2. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Hi!
    Ik wil nog even het verhaal van een vriendin toevoegen. Zij heeft na een miskraam nog 4 weken positief getest en werd in die periode gewoon ongesteld (dag 27), wat dus wel een eisprong aangeeft. Wij kregen ongeveer tegelijk een miskraam en ik testte al snel weer negatief, we hebben het er uren over gehad..!!

Ik ga je het stomste advies echt geven; even afwachten en woensdag opnieuw testen.

3. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Haha, geen stom advies hoor ;)

Had vanochtend met ochtendurine gedaan en die was bijna hetzelfde als het al niet lichter was. Dus denk dat het gewoon nog van vorige zwangerschap is ;)

4. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Zijn ook genoeg dames die na miskraam niet meer ongesteld worden en gelijk weer zwanger zijn dus eisprong kun je echt wel gehad hebben zou gewoon ff doortesten en kijken of die oploopt

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Vervelend van je miskraam :(
    Ik denk oud hcg.. Duurde bij mij ook lang en na 35 dagen werd ik weer ongesteld. Toen duurde het nog een tijd voor alles weer "normaal" was. Na mijn bevalling was het eerder op de rit ;)

Ik las destijds veel verhalen over in 1x weer zwanger maar dat is eerder een uitzondering ;)

Succes! hopelijk snel zwanger van een plakker!

Deel Deze Pagina