damnz ..ik dacht nu al wel iets positiefs te lezen ...angeleyes waar ben jeeeeeeeeee ...ben nieuwschierig kiss asjuh
nog niks!!!!!!!!! dan kan ik zondag pas weer kijken!! nou meid, nog een keer HEEL VEEL SUCCES ik hoop dat ik je zondag mag feliciteren
Sorry dat ik zo laat reactie geef, mannetje heeft me mee uit eten genomen omdat ik nog steeds in de zenuwen zit Dat klote gezondheidscentrum!!!!!!!!!!!!! sorry voor mijn taal..... Ik krijg gisteren en vanochtend te horen dat ik vanmiddag kon bellen voor de uitslag. Bij ons worden de uitslagen vanuit het ziekenhuis doorgebeld naar het gezondheidscentrum. Dus ik om 15:00u bellen, zegt die doos, nee hoor uitslagen zijn nog niet binnen komen maandag pas. Dus ik een beetje bijdehand geantwoord dat ik het vandaag zou horen. zegt ze bel maandag maar terug na 14:00u grrrr Dus ik denk ik bel het ziekenhuis kijken of ze daar wat weten, ja zegt die vrouw we weten de uitslag al, maar we mogen dit niet aan jou vertellen. zucht..... Dus ik het gezondheidscentrum weer gebeld en gezegd dat ze het ziekenhuis maar moesten bellen dat duurt 10 seconden en dan hoef ik niet een heel weekend in de zenuwen te zitten. zegt ze ik overleg het met de arts. vervolgens niks meer gehoord.............. Sorry moest ff frustratie kwijt. maargoed ik moet dus nu wel wachten tot maandag. ondertussen nog geen enkel signaal van Wordt vervolgd.....
ik ben nu ook ff offline, ga er proberen niet meer mee bezig te zijn. ik lees later alles wel terug. liefs Ang
Lieve Angel, Succes en sterkte de komende dagen en ik DUIM en DUIM wel door voor je.. Liefs en een knuffel Jetje
Nou zeg.....da's toch maar een kleine moeite om dat ziekenhuis even te bellen voor je. Dus nu het hele weekend.......balen zeg. Ik duim, duim, duim.... Liefs Karin
dat is mega balen ...verdorie begrepen ze daar niet dat je anders een heel weekend in spanning moest zitten..pff ...hoop dat je een beetje je weekend door gaat komen ( lief van je mannetje van het uit eten ) ik blijf voor je duimen greetz asjuh
echt belachelijk zo`n test weten ze als het niet zo druk is binnen een uur al.. snap niet dat ze sommige mensen zo lang laten wachten..... ik erger met je mee meid!!!!!