Test na half uur positief, waren jullie toen wel/ niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sfitje, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sfitje

Sfitje Lid

18 mei 2015
    31
    38
    18
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Al een jaar proberen wij zwanger te worden. Helaas in juni een miskraam gehad na 8 weken. Nu vanmorgen een test gedaan van de Kruidvat. Na 2 minuten niets te zien. Weer in slaap gevallen en een half uur werd ik wakker en zag ik dit. Ik weet dat hij eigenlijk niet meer geldt maar hij is zo duidelijk.. Hmm maak ik mijzelf gek? NOD is dinsdag.

image.jpg

2. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Zou ie dan in 5 minuten een plus teken zijn geweest? Na 30 min mogen we het resultaat niet meer aannemen als waarheid dacht ik.. :( Misschien kun je morgen weer testen en wakker blijven en 5 min bijhouden 🙈

3. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Ik zou gewoon weer testen en binnen 5 min aflezen binnen 2 ben je denk te snel geweest.

4. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb het laatste jaar al zoveel testen gedaan, altijd negatief. na 5 minuten, na een half uur en ook na een dag. Ik weet dat het niet 100% betrouwbaar is na een half uur, maar ik zou meteen, zonder ochtendurine, nog een test doen als ik jou ben, hij is zo duidelijk!!!
    Vriendin van mij had een week na nod getest toen ze hartstikke zwanger was, en na 4 minuten had ze de test bijna weggegooid, tot er ineens een streepje doorkwam soms duurt het blijkbaar echt een paar minuten.
    ik duim voor je. Ben ook al bijna een jaar bezig en het idee dat het zomaar ineens raak kan zijn lijkt steeds ongelooflijker, hoop dat jij laat zien dat het gewoon raak is!

5. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Tis geen tuurtestje anders had ik gezegd nee.

Bijna 10 jaar geleden had ik ook zo'n geintje. En zoon wordt over 2 weken 9. Maar voor de zekerheid er nog wel even een testje tegen aan gooien. Maar ik Denk dat je zwanger bent

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.042
    15.636
    113
    Nabij Utrecht
    Een pennestreep is altijd negatief.
    Echter heeft die van jou een brede uitloop waardoor ik het wel hoopvol vind.

Zou idd een nieuwe test doen en er 10 minuten boven hangen om het resultaat af te lezen.

7. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ik vind hem vrij duidelijk. Dit kan toch niet zo zijn als je niet zwanger bent, lijkt mij. Voorzichtig gefeliciteerd.:D

8. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    ik heb het een keer gehad dat hij later positief werd en dat uiteindelijk niet was. maar als je inslaap gevallen bent kan het ook eerder geweest zijn. ik zou er morgen nog 1 doen. dan weet je het snel genoeg

9. Sfitje

Sfitje Lid

18 mei 2015
    31
    38
    18
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel! Ik zal morgen of overmorgen het nog eens doen en laat het jullie nog weten. Spannend. Ik zou het zoooo fijn vinden!

10. Homeland

Homeland Niet meer actief

Spannend! Ik kan me bijna niet voorstellen dat het niet positief is. Succes morgen :)

11. sieppie

sieppie Niet meer actief

Kan me niet indenken dat dit een indroger is! Morgen niet te gauw verder slapen:D

12. Tonks

Tonks Bekend lid

5 jul 2014
    519
    53
    28
    Denk eigenlijk dat die test positief is. Hier zijn de testen ook zo opgedroogd, laterna kwam er aan de linkerkant van de streep een pennestreep te staan. Maar ik zou morgen gewoon een nieuwe doen (en wakker blijven:D) om zeker te zijn.

13. Tailsy

Tailsy Actief lid

4 okt 2015
    250
    0
    16
    Heel veel succes morgen/overmorgen!

14. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.915
    388
    83
    Haha ik zou niet in slaap kunnen vallen als het zo spannend is het testen! Bij mijn dochter had ik na 5 min pas een heeeeeel licht streepje. Indd opnieuw testen!

15. Sfitje

Sfitje Lid

18 mei 2015
    31
    38
    18
    NULL
    NULL
    Vanmorgen opnieuw getest en nu binnen de tijd een licht streepje. Hopelijk blijft het zitten!! Spannend

16. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Gefeliciteerd!

17. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Ik had men vorige cyclus ook zown test maar was niet zwanger, maar dat zegt natuurlijk niks over die van jou. Duim voor je!

18. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Voorzichtig gefeliciteerd! Wat fijn na al die tijd!

19. Mams91

Mams91 Lid

1 nov 2015
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!:D

20. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Heb ik bij eerste zwangerschap ook gehad :) paar dagen daarna weer getest en toen binnen paar minuten positief dus alles is nog mogelijk ;)

Deel Deze Pagina