Test na IUI

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by SabineMerel, Jul 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SabineMerel

SabineMerel Actief lid

May 6, 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    @RoGiJuLi Omdat het nog niet helemaal direct een goed streepje is zoals het moet zijn (of we iig hadden de vorige keer)

Dus zal eerst mn urine bij de huisarts afstaan en dan bespreken of het duidelijk is of anders bloedtest zekerheid kan geven.

We hebben een hele vriendelijke huisarts en die zal hier ook zeker over meedenken nadat we de vorige keer helaas een miskraam hebben gehad.

Bedankt iig voor de steun en het meekijken allemaal!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,927
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    De kv 2v5 liet bij mij amper een streep zien (bijna niet zichtbaar op echo) terwijl de cb plus bij mij knalde!!!

Ik ben ook niet zo weg van deze testen ;)

maar ik snap je twijfel niet!
    Hij is mooi duidelijk en wordt steeds duidelijker wat duidt op stijgend hcg.
    Als iedereen met een lichte test (die wel stijgend donkerder wordt) een bloedtest laat uitvoeren, stijgen de ziektekosten premies op ten duur ook weer.

3. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Sabinemerel, die is hartstikke mooi! Lekker morgen nog een keer testen zeker haha! Gefeliciteerd!

4. frouk85

frouk85 Niet meer actief

gefeliciteerd!!!

5. SabineMerel

SabineMerel Actief lid

May 6, 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik betaal me al verrot en krijg al niets vergoed. Zo heb ik bijvoorbeeld chonische atrose waardoor ik 3x per week fysio moet. Dit krijg ik al niet meer vergoed. En zo gebruiken mijn vriendin, ik en anderen genoeg zorg of medicatie die niet vergoed wordt. Ik ga nooit naar de dokter voor aanstelligere kwaaltjes. De huisarsten zitten vol met onnodig klagende mensen en ik ga nooit. Blijf zelfs alleen ziek thuis van mn werk als ik echt doodziek ben. Dus laat ze die mensen maar aanpakken.

Ik heb een miskraam gehad en heb last van mijn hormonen. Wellicht kan je je voorstellen dat bij onzekerheid zoiets niet gek is. Als de huisarts nl zegt dat het goed is, is het goed. Maar als zij ook twijfelt, zal ze niet voor niets goedkeuring geven voor een bloedonderzoek. Ik ben onzeker en wil duidelijkheid. Ik snap je zorgen, maar in dit geval vind ik toch echt dat ik gelijk heb.

Sta stijf van de zenuwen en weet niet goed wat ik voel in mijn lichaam. De vorige keer was de test nl ook op de 2weken duidelijk. Dus ga er eigenlijk gewoon vanuit dat het morgen ook goed is.

Verder iedereen bedankt voor het reageren en de voorzichtige felicitaties~

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hey meis

owkee snap hem en helemaal je test van vandaag superduidelijk je bent harstikke zwanger en morgen een knaller gefeliciteerd alvast van mij uit ;):):)

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,927
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Misschien moet je mijn onderschrift ff lezen voordat je begint te steigeren over je onzekerheid vanwege een eerdere miskraam.

2, ik ben vroeger op 1 jarige leeftijd overreden door een vrachtwagen... enig idee wat dat met een lichaam doet!!

Ff chillen zeg!!!

Je hebt in ieder geval genoeg (last van je) hormonen!!

8. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Gefeliciteerd! Ik snap je twijfel eerlijk gezegd ook niet, het streepje wordt duidelijker en je zal zien dat als je morgen een test doet het streepje weer donkerder zal zijn ;) Positief is positief.. Ben het dus eens met RogiJuli.

Maar uiteraard is de keuze uiteindelijk aan jouzelf.

9. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Leven en laten leven...;) Ieder zo zijn ding toch?

Nogmaals gefeliciteerd meid en ik hoop dat je snel rust vindt en kunt genieten van je zwangerschap!

10. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Ik snap dat je heel erg onzeker bent, maar eerlijk gezegd.... zowat iedere zwangere vrouw heeft hier last van, of je nou wel of niet een miskraam hebt gehad.... En zelfs al is je HCG op en top, dan nóg kan het misgaan. Iedereen zou wel een luikje willen hebben waarmee je even naar binnen kan kijken.

Probeer er van te genieten, je bent gewoon hartstikke zwanger!! Dus gefeliciteerd!

11. SabineMerel

SabineMerel Actief lid

May 6, 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    @RoGiJulI Juist omdat ik je onderschrift heb gelezen, dacht ik dat je wel zou begrijpen dat men soms onzeker kan zijn.

Ik weet ook wel dat er nog van alles mis kan gaan, maar ga er niet vanuit. Daarom overleg ik morgen gewoon met de huisarts en die bepaalt uiteindelijk of er wel of geen test komt. Dus we zien het wel. Ik hoop en verwacht mogen binnen 5 minuten (!) een mooi streepje.

Gewoon weer een nachtje slapen en morgen weet ik gewoon meer :) Stelt de huisarts me ook vast wel gerust.

12. SabineMerel

SabineMerel Actief lid

May 6, 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeej!

Attached Files:

13. Bloeme

Bloeme Bekend lid

Jun 16, 2012
    583
    154
    43
    Die is overduidelijk! Gefeliciteerd!

14. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,643
    0
    0
    Gefeliciteerd! Daar is geen bloed test voor nodig hoor ;)

15. SabineMerel

SabineMerel Actief lid

May 6, 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nee bloedtest was gelukkig niet nodig.
    De test bij de huisarts gaf de bevestiging, ze twijfelde niet!

Dus nu kunnen we een klein feestje geven =D

HOERA! WE ZIJN ZWANGER!

Attached Files:

16. Testjes4

Testjes4 Niet meer actief

Van harte!!

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    van harte gefeliciteerd!!!

18. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    gefeliciteerd!!!! en nu genieten

19. bijoux

bijoux Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    1,237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    gefeliciteerd!

20. SabineMerel

SabineMerel Actief lid

May 6, 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de felicitaties! Deze fase is nu iig afgerond, nu maar genieten en op naar de volgende fase!

Share This Page