iemand ervaring met cervixslijm test?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mandybaby, Jul 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mandybaby

Mandybaby Lid

Dec 2, 2010
    75
    0
    0
    Hallo allemaal,

Na lange tijd weer aanwezig hier.
    Inmiddels met dochtertje van 13,5 maanden en dat gaat heel goed.
    Ik ben sinds anderhalve maand gestopt met de pil. In eerste instantie om te ontpillen en ik benieuwd wat mijn lichaam zou doen omstreeks de eisprong (pure nieuwsgierigheid).
    Hoe langer ik ging inlezen, hoe meer babykriebels ik weer kreeg en manlief ook.

Nu ben ik bezig met temperaturen, ovulatietesten en cervixslijm test.
    Het volgende viel me op:
    - gisteren een piek van 37,1 temperatuur, een negatieve ovulatietest, maar wel cervixslijm dat er steeds vruchtbaarder uit ging zien, wel draderig maar niet doorzichtig maar wit.

- vandaag 36,9, dit gaat alweer naar mijn gemiddelde van 36,7. Een heel licht streepje op de ovutest en doorzichtig slijm dat ik er zo uit kon trekken aan 1 sliert zonder dat het brak.

Klinkt dit bekend bij jullie? Ik twijfel wanneer mijn eisprong nu komt omdat mijn temperatuur net daalt ipv. stijgt?

2. Lunadog

Lunadog Actief lid

Apr 4, 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mandybaby, dat hele slijmgedoe heeft mij helemaal niets opgeleverd :( Ook tijdens mijn eisprong geen eiwitachtig slijm gehad alleen heel dunne en waterige afscheiding. Sorry voor de smakelijke details:$ maar ik denk dat de cervixslijm methode niet voor iedereen even bruikbaar is.

Ik heb wel ovulatietesten gebruikt maar mijn ei is echt super goed voelbaar en daf kwam overeen met een positieve test.

3. Lunadog

Lunadog Actief lid

Apr 4, 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    O en die sliert kun je ook hebben nadat je eisprong al is geweest!

4. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik sluit me bij Lunadog aan

5. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

Jul 17, 2012
    804
    0
    0
    Bij mij is het zo dat ik ongeveer 4 of 5 dagen voor mijn ei echt vruchtbaar slijm heb. En dat is dus voornamelijk helder (af en toe een witte sliert erdoor) en zeer rekbaar. De dag mijn ei is het direct weg.
    Puur gekeken naar je slijm zou ik denken dat je ei nog moet komen, het slijm is sinds gisteren vruchtbaar. Dus even doorgaan met de ovutestjes. Temp je wel elke dag op dezelfde tijd? En zonder op te staan?

Share This Page