Goedemiddag dames, ik snap er even helemaal niets meer van! Afgelopen woensdag had ik een positieve test in mijn handen. Mijn vriend en ik waren dol blij, tot vrijdag... het begon met lichtroze bloed bij het afvegen en het eindigde in een flinke ongesteldheid. Ik ga er dus vanuit dat het helaas is uitgelopen tot een miskraam! Nu zijn we twee dagen verder, het bloeden is al flink wat minder geworden. Ik dacht ik doe een test, puur uit nieuwschierigheid wat deze aangeeft. Nu weet ik dat je voorlopig nog een (licht) streepje kan zien, maar hoe kan het dat mijn test heel veel duidelijker is dan vrijdag? Zou het zo kunnen zijn dat ik dan toch nog zwanger ben? Of is dit pure gek makerij? Ik hoop dat iemand mij wat antwoord kan geven... Groetjes en geniet van het mooie weer
Als ik het goed begrijp is de bovenste test de recentste? Heb je toevallig iets van medicatie gehad (Pregnyl bv)?
De onderste is van vandaag? Dan ben je toch nog zwanger. Ik zou even morgen de verloskundige pf huisarts bellen als je echt veel bloedverlies gehad hebt icm oplopende test. Kan gewoon allemaal goed zijn, kan ook betekenen dat er wel een miskraam was die niet goed afgebroken is.
Nee, de bovenste test is van vrijdag ochtend, de onderste test heb ik net gedaan... En ik slik of gebruik geen medicatie
Heel spannend dit, net weer naar de wc geweest en ook bijna geen bloed meer. Wat een achtbaan van gevoelens dit!
Jeetje wat spannend! Het enige dat je nju kunt doen is afwachten... dan zou je over 2 dagen nog eens kunnen testen om te kijken of het oploopt. Maar ik begrijp dat dit killing is..
Hoe lang heb je gebloed? Want t begon vrijdag? Het kan een (ruime) innestelingsbloeding zijn geweest (heb ik bij mijn vorige zwangerschappen beide keren gehad). Ook kan het een tweeling zijn geweest waarvan 1 in een vroeg stadium is afgestoten (had ik bij mijn zoontje). Maar t kan helaas ook een miskraam zijn waarbij nog niet alles eruit is. Ik zou de vk morgen bellen om te overleggen wat te doen.
Dit dus, Het kan alle kanten op, ik zou persoonlijk nog geen verloskundige bellen want ze kunnen met een echo nog niks zien. Ik zou morgen en overmorgen even testen en kijken wat je testen doen. Lopen ze op dan is het waarschijnlijk een innesteling of idd aanleg voor een tweeling.
Och wat verwarrend. Zou even bellen over wat te doen. Misschien willen ze wel bloedtesten laten doen. Dit is wel heel apart inderdaad...
Kan nog alle kanten op. Bij mij ging het helaas niet goed Bij 1 van de vmk 5 dagen lang bloedverlies en testen liepen na die 5 dagen gewoon op. Zelfs de digitale. Na aantal dagen liepen ze ineens toch af en kreeg ik opnieuw 5 dagen een bloeding.
Ik heb ook weleens gehoord dat er een tweeling kan hebben gezeten en dat je een “ongesteldheid “ krijgt en dat daarbij dus het ene vruchtje is afgestoten en dat je nog zwanger bent van het andere vruchtje. Het is allemaal afwachten pfff Edit: iemand anders zei dit ook al