Hey meiden Vandaag, 13 dagen na mijn Pregnyl spuit heb ik een test gedaan en dit is het resultaat. KV test vanochtend en clear blue vanavond. Moren mag ik een bloedtest laten doen in het ziekenhuis... Wat denken jullie??
Nou ik weet niet hoeveel Pregnyl je hebt gespoten maar ook al heb je 10.000 IE gespoten, die is echt al uit je lijf hoor!! Volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger!! Ik feliciteer je alvast Goed geslaagde IUI, in 1x zie ik, wow!! Lekker genieten met een glaasje Jip en Janneke champagne!!
Haha die jip en janneke zal ik morgen dan maar halen Nou ik hoop zooooo dat de bloedtest morgen ook positief is... Ben nog een beetje bang geloof ik
Niske@ Ik hoop het voor je maar , zo als ik al eerder een keer zij , ze zegen niet voor niets na 14 dagen! de spuit kan het ook zijn. Wacht morgen maar af.
Marnat ik hoefde geen 14 dagen te wachten van het ziekenhuis!! Ik hoefde maar 12 dagen te wachten. Maar het is vandaag dus dag 11... Morgen een ziekenhuistest dan zullen we het weten...
Ja het is ook ontzettend spannend! Na zo'n lange tijd kan je het gewoon bijna niet geloven dat het misschien bij jullie ook is gelukt! Maar dit ziet er echt ontzettend goed uit! succes morgen met de bloedtest!
Nikske, bij mijn icsi behandeling heb ik gespoten met 10.000 IE Pregnyl (dat is de hoogste hoeveelheid) en die was na 11 dgn zeker uit mijn lijf (toen deed ik nl een test --> negatief) en op dag 14 pas testte ik eindelijk (licht) positief... Morgen weet je t iig zeker maar dit ziet er wat mij betreft echt heeeeeel positief uit!
Ik duim voor je dat je zwanger bent. Bij mij duurt het vrij lang dat de pregnyl uit mn lijf is. Ik test 12 dagen na pregnyl nog steeds licht positief... Bij ons (UMCU) mag je pas 2 dagen na NOD officieel testen...
Merah: Bedankt voor je reactie!!! Ik zie dat jullie ook al een hele weg achter jullie hebben Heel veel succes en sterkte meis..
De test van vanochtend was nog duidelijker dan die van gister. Als het de pregnyl zou zijn dan moet hij toch lichter worden? Nou mijn bloed is in iedergeval ingeleverd.. Nu gaan de laatste wachturen in Sorry voor mijn zenuwachtig gedrag
Nikske, komt helemaal goed hoor! Let maar op!! Hoe laat word je gebeld of mag je zelf bellen voor de uitslag?